Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Vill bara berätta ang detta ensam när man bor på äldreboende, där jag jobbar är det flera med många barn/barnbarn men inga kommer och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 208
Senast: cewe
·
IT & mobiler Junioren i huset är spelnörd och har börjat lobba för VR-headset, hur ska jag navigera i djungeln? För något år sedan läste jag på om...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: hoppsann
·
Fordon Hur mycket bil kör ni i genomsnitt per vecka? Tänker både till och från jobb, diverse fritidsintressen, barns aktiviteter osv. Jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 847
Senast: Exile
·
Hemmet Vilken bygghandel är bäst? Ska köpa presentkort till en kollega som bygger om. Funderar på Bauhaus eller K-Rauta.
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Cattis_E
·
Fritid Kom att fundera på en sak kopplat till tråden om kortare arbetstid. Om ni hade klarat er på lönen, haft kvar era hobbys, era djur, ert...
2
Svar
20
· Visningar
2 334
Senast: 95johsv
·
Trädgård & Växter Drog upp en del av löken i landet och vissa ser ut såhär. Jag tänkte att det är solovitlök men blev osäker. Tycker det luktar vitlök men...
Svar
6
· Visningar
809
Senast: honung
·
Relationer En småjobbig situation, eller rätt jobbig... En person kontaktade mig via fb och blev rätt påstridig. Ville ringa mig, ville prata...
Svar
18
· Visningar
2 350
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har tva rabarber (vad heter det? Tjofraser? plantor?) I ar har jag varit noga att vattna mycket och ofta och jag har aldrig haft sa...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ De senaste månaderna har mina armar börjar domna bort när jag sover. Det händer i princip varje gång jag sover, och jag tror inte det...
Svar
6
· Visningar
5 168
Senast: Nirvana
·
Hemmet Klämkäck rubrik ändå. Mitt kylskåp blir för kallt, har märkt att det blir små isbubblor längst bak längst väggen ibland, och ibland är...
2
Svar
20
· Visningar
1 387
Senast: Saigon
·
Hemmet När man har en gård med gamla anor hittar man ju en del saker som man inte förstår. Vad är detta? Hängde på väggen i ladugården, men...
2
Svar
26
· Visningar
2 763
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Någon med erfarenhet av födelsemärke som blöder och kliar? Haft det hela mitt liv och igår började det blöda och klia. Födelsemärket är...
Svar
9
· Visningar
817
Relationer Hejsan! Jag är 15 år o har aldrig varit i en relation, om inte de på dagis räknas. Men iallafall. Jag har intensiv snapat med en kille...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 686
Senast: Lhas
·
Fordon Är det nån här som har en nyare Nissan Qashqai som är keyless? Jag har fått en sån lånebil och undrar om NATS-lampan som blinkar trots...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: MissFideli
·
Samhälle Hjälp mig att hitta ett instagramkonto! För några år sen fick jag ofta upp ett instagramkonto som jag inte följde men gick in och...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Mitt hår börjar bli långt! Bestämde mig i början av pandemin för att sluta klippa det, köpte balsam och inpackning från Bruns och håret...
2
Svar
23
· Visningar
2 972
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Är trött på mina gula tänder och skulle nu vilja ha ett lite fräschare leende. Vilken hemmablekning kan ni rekommendera?
Svar
2
· Visningar
501
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Av olika anledningar valde jag att avvakta med att ansöka om nytt efternamn (tar makens) tills efter semestern, och nu fick jag precis...
2
Svar
22
· Visningar
2 109
Senast: Voeux
·
Kläder & Bli fin Söker nya sport bh, men vet inte vad jag ska söka på. Alla kommer upp med lösa inlägg, hatar det! Så det jag söker är: Mjuk utan att bli...
Svar
4
· Visningar
697
Senast: Entourage
·
Hemmet Jag intresserar mig för ett fritidshus som olyckligtvis har vitlaserad (ev betsad) furupanel. Vitlaseringen gör att väggarna ser lätt...
Svar
8
· Visningar
1 600

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp