Vad sjutton är det här (lantbruk)

Krokarna i ändarna stämmer inte. En björn har bara 2 korta kedjor som sitter i pinnen och inte 3 som i ts bild och på ts bild sitter alla 3 kedjor i samma enda och en björn har 2 kedjor som sitter i var sin enda.
Du kan liksom inte ha en klenare variant av timmerbjörnens "pinne" . Pinnen på ursprungsbilden är ihålig. Och krokarna.....nä jag tror på snökedjepåtagare.
Jag har inte varit så aktiv på Buke på länge, så jag glömde mig. Återgår genast till att bara läsa igen. :D

Såg precis denna på Facebook och kom att tänka på denna tråden.

CEFC3D6B-2ECB-4F74-9326-E99E3EDF01B4.webp

Synd du slängde den annars hade du kunnat skippa gymkortet.. 😉

Liknande trådar

Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 879
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar