Har aldrig åkt MC.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här; heller aldrig fått känna på dumpning; är i mitt enda förhållande hitills sen drygt 8 år tillbaka .Aldrig blivit dumpad (men knappt haft förhållanden heller så)
Aldrig haft en egen lägenhet (bostadsrätt eller förstahandskontrakt)
Det senare börjar kännas trögt. Kanske när jag blir 40?
Smaken! Ett bra ostron har en lite söt och mycket frisk smak, och sältan är lik sältan i en bra champagne. Jag får riktiga lyckokänslor och kan lätt klämma ett dussin själv.Vad är fantastiskt med en slemklump?
Same! Alltid varit den som gjort slut ☹ Fast har å andra sidan bara haft få men rätt långa förhållandenAldrig blivit dumpad (men knappt haft förhållanden heller så)
Samma härSame! Alltid varit den som gjort slut ☹ Fast har å andra sidan bara haft få men rätt långa förhållanden
Samma här, jag är 50Jag har aldrig rökt eller snusat. Inte ett bloss, är ändå 35plus
Sambon och jag har varit en sväng i din hem"stad" @LadyCovergirl . Besiktade hästtransporten och alltid extra spännande vid första besiktning I vår ägo men blev blankt papper! . Helt jämna bromsar på bakre axeln och 20% skillnad på främre vilket är helt okej . Skönt att ha en sak avbockad direkt .
Va fasen fel tråd juuuuueeeee.Dock kanske inget att störa sig på?
Haha det sistnämna såklart!Samma här
Är man svår eller vill man inte nöja sig
Inte jag hellerJag har aldrig ridit med sporrar.
Jag har inte flugit om du syfta på det .Det är rätt mycket som nämts i tråden som jag inte har gjort men för att inte bara säga jag med så tror jag inte jag sett någon nämna flyga eller filmen titanic