Räcker också upp en handJag har förresten aldrig sett ett helt avsnitt av Friends eller Sex and The City!
Fast å andra sidan så är det inte så många serier jag sett öht (GoT är dock en jag sett).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räcker också upp en handJag har förresten aldrig sett ett helt avsnitt av Friends eller Sex and The City!
Jag har aldrig brukat våld mot någon.
Önskar att jag kunde säga samma, men har faktiskt utdelat en örfil en gång. Inte mitt stoltaste ögonblick. Min tröst är dock att det var mot den människa som åtminstone har förtjänat det mest i mitt liv.
Jag har slagit för att freda mig själv och vid ett tillfälle en kompis, det ser jag som helt befogat. När det gäller kompisen var vi tonåringar som tagit oss in på ett folkpark där det var dans och när vi skulle gå hem till hennes farföräldrar där vi sov var det en vuxen man som kom och började kladda på henne och vägrade ge sig. Det hela eskalerade och han var på väg att ha ner henne i ån och då slog jag honom... hårt och flera gånger.
Ger man sig på mig fysiskt slår jag tillbaka och slår tills jag är fri, så är det bara.
Ingen av dessa här hellerProvat illegala droger
Hoppat fallskärm
Sprungit en mara
Ja några saker är det ju
Inte jag heller.Jag har aldrig kysst någon eller blivit kysst.
Jag har aldrig varit full.
Jag har aldrig ätit ostron.
Ostron är ingen som helst förlust!Jag har aldrig kysst någon eller blivit kysst.
Jag har aldrig ridit en skäck.
Nä, det är inget jag saknat.Ostron är ingen som helst förlust!
Nej, känner inte att jag saknat kyssar eller att vara full heller.Nä, det är inget jag saknat.
Har funderat på varför man äter sånt. Fått för mig att det är som en snorkråka serverad i ett skal som bara ska rinna ner i halsen men jag kanske har helt fel bild av hur ostron är att ätaOstron är ingen som helst förlust!
Helt korrekt bild!Har funderat på varför man äter sånt. Fått för mig att det är som en snorkråka serverad i ett skal som bara ska rinna ner i halsen men jag kanske har helt fel bild av hur ostron är att äta
Har funderat på varför man äter sånt. Fått för mig att det är som en snorkråka serverad i ett skal som bara ska rinna ner i halsen men jag kanske har helt fel bild av hur ostron är att äta
Jag har aldrig ägt eller köpt en bingolott
Absolut inte här heller!Jag har aldrig varit otrogen.
Jag har ridit alla skäckfärgerna men aldrig ätit ostron heller!Jag har aldrig kysst någon eller blivit kysst.
Jag har aldrig ridit en skäck.