Jag har aldrig

Önskar att jag kunde säga samma, men har faktiskt utdelat en örfil en gång. Inte mitt stoltaste ögonblick. Min tröst är dock att det var mot den människa som åtminstone har förtjänat det mest i mitt liv.

Jag har slagit för att freda mig själv och vid ett tillfälle en kompis, det ser jag som helt befogat. När det gäller kompisen var vi tonåringar som tagit oss in på ett folkpark där det var dans och när vi skulle gå hem till hennes farföräldrar där vi sov var det en vuxen man som kom och började kladda på henne och vägrade ge sig. Det hela eskalerade och han var på väg att ha ner henne i ån och då slog jag honom... hårt och flera gånger.

Ger man sig på mig fysiskt slår jag tillbaka och slår tills jag är fri, så är det bara.

Jag har slagit för att freda mig själv och vid ett tillfälle en kompis, det ser jag som helt befogat. När det gäller kompisen var vi tonåringar som tagit oss in på ett folkpark där det var dans och när vi skulle gå hem till hennes farföräldrar där vi sov var det en vuxen man som kom och började kladda på henne och vägrade ge sig. Det hela eskalerade och han var på väg att ha ner henne i ån och då slog jag honom... hårt och flera gånger.

Ger man sig på mig fysiskt slår jag tillbaka och slår tills jag är fri, så är det bara.

Det känns fullt rimligt, och får ju gå under kategorin försvar. I mitt fall var det mest att det brann till i huvudet för att jag blev så jävla arg :o Kroppen hann agera innan huvudet hann ikapp sas.

Har funderat på varför man äter sånt. Fått för mig att det är som en snorkråka serverad i ett skal som bara ska rinna ner i halsen 😱 men jag kanske har helt fel bild av hur ostron är att äta :p

Jag liknar det vid en kallsup, sån man ibland får när en badar i havet. Såserna man får till brukar iof vara väldigt goda. Ja, jag har smakat flera gånger och nej det smakar inte bättre ju fler grr man äter det :p

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
  • Låst
Fordon Idag fick jag reda på vad felsökning av min bilfan skulle gå på. 1921 kronor. Fullständigt hutlöst. Hade aldrig kunnat tänka mig att en...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 918
Senast: Gunnar
·
Mat Varför är det så många som tar upp just avokado också? Har man aldrig ätit ett äpple kan jag väl förstå att det känns något som "alla...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
4 600
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar