Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj det var inte schysst =/. Berg- och dalbana var evigheter sedan (eller ja karuseller öht bortsett från typ Bamses värld i somras haha), sist jag åkte det var Lisebergsbanan och jag är så jävla höjdrädd att jag i backen på vägen upp försökte börja krångla mig ur (givetvis var jag inte i närheten av att lyckas men ändå), stackars sambon njöt inte av första biten när han såg mig hålla på . Sen vart det ju härligt plötsligt när det gick neråt haha.Jag har aldrig åkt berg och dalbana
Åkte tekoppen som liten, men där var en som satte fart på kopparna så pass mycket att jag blev åk sjuk . Sedan dess har jag inte åkt någonting
Nej de var de inte och de är sen jag var 7 år gammal sitter i än .Oj det var inte schysst =/. Berg- och dalbana var evigheter sedan (eller ja karuseller öht bortsett från typ Bamses värld i somras haha), sist jag åkte det var Lisebergsbanan och jag är så jävla höjdrädd att jag i backen på vägen upp försökte börja krångla mig ur (givetvis var jag inte i närheten av att lyckas men ändå), stackars sambon njöt inte av första biten när han såg mig hålla på . Sen vart det ju härligt plötsligt när det gick neråt haha.
Samma här. 60 år.Jag har aldrig rökt eller snusat. Inte ett bloss, är ändå 35plus
Inte jag heller. Jag var realist och insåg det omöjliga.Jag har aldrig tjatat om eller önskat mig en häst i julklapp eller födelsedagspresent fastän jag väldigt gärna ville ha en
Är nog inte särskilt ovanligt dock .
Inte jag hellerJag har aldrig åkt berg och dalbana med loop.
Köp en sådan här - enda som funkar för mig....Jag har aldrig lärt mig koka ägg och då äter vi det ändå flera gånger i veckan. Det går helt enkelt inte in utan jag måste alltid googla
Jag har en benägenhet att pröva saker. Vilket bland annat lett till att jag skadat alla möjliga delar av kroppen från fötter till hjärta. Gips, IVA och tårar har liksom hört till. Och ätit alla möjliga konstiga saker. Men trots det så har man ju fler saker ogjorda än gjorda. Jag har inte varit på fler platser än jag faktiskt sett. Det finns fler saker att pröva än dagar kvar av livet.
Men jag har faktiskt aldrig tatuerat mig. Den grejen blev aldrig av.
Hade en sådan i 2år innan den gick sönderKöp en sådan här - enda som funkar för mig....
Visa bifogad fil 75667