Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Efter mycket om och men hittade vi ÄNTLIGEN tapeter vi båda gillade - kruxet är bara att dessa tapeter kostade 3.900 kr/rullen. :eek...
Svar
5
· Visningar
4 327
Senast: Skugga
·
P
Hemmet Jag vill göra om i sovrummet, men lyckas inte få till några bra idéer :( Så nu ber jag Bukeoraklet om hjälp :D Min tanke är, men jag är...
Svar
6
· Visningar
2 279
Senast: farin
·
Hemmet Sitter och försöker hitta neutrala, ljusa tapeter. Men det finns så mycket att det är svårt att sortera. Är det någon som har och som...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: aprilmaj
·
Hemmet Vi håller på och renoverar hela huset här hemma. Jag samlar på mig en hel del bilder på hur det såg ut före och efter. Vet att det är...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
48 283
Senast: pepp
·
Hemmet Tänkte skaffa såna där vakumpåsar att förvara kuddar och täcken i. Men har hört att det finns många som läcker in luft och därmed...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: Martina_m
·
Hemmet Jag är uppvuxen i hus och mina föräldrar är väldigt händiga och med goda kontakter, så det har i princip aldrig hänt att det hyrts in...
2
Svar
33
· Visningar
5 402
Senast: FreeLou
·
Hemmet Efter en rejäl skörd trattkantareller köpte jag mig en svamptork. Kalasbra! Torkat en omgång trattisar till de var knastertorra och lagt...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Gabbi
·
Hemmet Vilket kakel skulle ni ha i detta kök?http://i101.photobucket.com/albums/m46/Flykten/huset/GetAttachment8.jpg
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: Explorer
·
Hemmet Och hur mycket betyder det för er att ha något ni tycker om på väggen? Jag har nyss flyttat och mina väggar är tomma! Skulle vara kul...
2
Svar
33
· Visningar
7 585
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Jag har några ärvda oljemålningar(?) som väl inte är värda en förmögenhet men i alla fall en ganska trevlig slant. Jag tycker inte om...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: Lavinia
·
Hemmet Vad heter sådana här stolar? Inte nödvändigtvis märket alltså, om det nu inte är ett unikt koncept, utan modellen eller vad man ska...
Svar
10
· Visningar
1 354
Senast: Sedna
·
Hemmet Kyl och frys har pajat. De nya kommer inte förrän i slutet på nästa vecka. Hur klarar man sig? Vad gör jag med morgonkaffet? Köpte...
Svar
16
· Visningar
956
Senast: aprilmaj
·
Hemmet Jag har precis flyttat till min första egna bostad och jag hyr i andra hand en lägenhet i en "flygel" till det lite större huset. Kan...
2
Svar
37
· Visningar
7 140
Senast: Korven
·
Hemmet En kompis till mig från Nya Zeeland köpte nedan skål i Norge för sisådär tjugo år sedan - och är nu nyfiken på vad det kan tänkas...
Svar
12
· Visningar
2 062
Senast: Anna
·
Hemmet Hoppas på att buke har bättre fantasi än jag just nu:) Jag har en gammal kogrimma som jag rotade fram på en släktings gård och tänkte...
Svar
8
· Visningar
2 088
Senast: Kibani
·
Hemmet I helgen flyttade nya grannar in ovanför mig. Har märkt att dessa verkar ha nåt som mina förra inte hade, en tvättmaskin. Det vibrerar...
2 3
Svar
41
· Visningar
15 807
Senast: EmmaW
·
Hemmet Kanske en skitkorkad fråga men kan man måla en kamin, med någon specialfärg? Och kaminröret?
Svar
2
· Visningar
1 974
Senast: lizzie
·
Hemmet Jag har ett ikea jokkmokk bord + stolar som jag håller på att göra om. Har målat allt vitt förutom bordskivan och stolssitsarna...
Svar
0
· Visningar
1 430
Senast: canine
·
Hemmet Ja, i eftermiddags när jag kom hem kände jag en frän lukt i badrummet. Tänkte först att katten kissat utanför lådan men förstod senare...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Emuliiaa
·
Hemmet I tanken har jag redan flyttat in i det hus jag ska buda på. Funderar på det här med golv och vill gärna ha lite idéer och synpunkter...
2
Svar
29
· Visningar
4 330
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V