Grannens tvättmaskin

Gör som vi gjorde i gamla lägenheten med en granne som hade ALLT på högt, musik, tv, you name it. Sambon fick en kväll nog och gick och knackade på för femtioelfte gången och sa att han stör, grannen försöker säga att nä men så farligt är det inte. Då tog sambon med honom till vår lägenhet så han själv fick höra precis hur mycket det lät! Sen dess hade hade vi inga problem längre.. :)
jag gjorde samma sak med med en som störde när jag bodde i lägenhet och då visade det sig att han nog hade en hörselskada.han hörde inget av allt vi hörde. Men han förstod då och köpte hörlurar för grannfriden.

Gör som vi gjorde i gamla lägenheten med en granne som hade ALLT på högt, musik, tv, you name it. Sambon fick en kväll nog och gick och knackade på för femtioelfte gången och sa att han stör, grannen försöker säga att nä men så farligt är det inte. Då tog sambon med honom till vår lägenhet så han själv fick höra precis hur mycket det lät! Sen dess hade hade vi inga problem längre.. :)
jag gjorde samma sak med med en som störde när jag bodde i lägenhet och då visade det sig att han nog hade en hörselskada.han hörde inget av allt vi hörde. Men han förstod då och köpte hörlurar för grannfriden.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 340
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 663
Senast: hastflicka
·
Relationer Säkert femhundrasjuttielfte granntråden, men men. Är så less på mina grannar så jag håller på och spyr. Egentligen visste jag knappt...
Svar
16
· Visningar
2 577
Senast: Oldie
·
Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 479
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar