Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ska göra om här hemma, så nuvarande vardagsrum kommer bli sovrum. Men behöver någon bra förvaring för kläder, lakan osv, har kollat på...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: Scata
·
Hemmet Hej hopp! Med risk för att vara helkorkad (feel free och tokhåna) men det här är första bostaden jag säljer... Bostaden köpt för 1 650...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 765
Senast: Sedna
·
Hemmet Vad har ni för matberedare? Är ni nöjda? Skulle vilja ha en som framförallt är lätt att hålla ren. Skulle i huvudsak användas till att...
Svar
14
· Visningar
937
Senast: Derivata
·
Hemmet Jag har en sån vanlig grön brevlåda i plast. Det sitter flera stycken på en rad, men det är min och en till som blåser upp. Locket står...
Svar
7
· Visningar
4 794
Hemmet Det här med inredning är inte riktigt min starka sida. Inte min ekonomis starka sida heller för den delen så jag har pö om pö fixat i...
Svar
7
· Visningar
1 922
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Så, nu är det kökets tur att renoveras! Och jag inser att jag behöver hjälp med tips på smarta lösningar. Ni som renoverat kök, är det...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 271
Senast: cirkus
·
Hemmet Jag behöver öka förvaringsmöjligheterna i mitt badrum. Jag har en tvättpelare med tvättmaskin och torktumlare och ovanför detta är det...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Rie
·
Hemmet Vi har en superfin designersoffa hemma som tyvärr inte fått någon omsorg på många år. Den är nedsutten, kuddarna är platta och...
Svar
1
· Visningar
10 906
Senast: tanten
·
Hemmet Fanns en kyl/frys i huset när jag flyttade in, den har funkat rätt OK tills nu. Frysen har i ärlighetens namn inte varit någon höjdare...
Svar
16
· Visningar
1 613
Senast: Monstermom
·
Hemmet Om man har vita väggar och ekparkett, tycker ni att det är snyggast med sockel i samma färg som golvet eller väggen? (Eller nån helt...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Sedna
·
Hemmet Hittade ett recept på äppeldricka som lät som lät så himla gott så glad i hågen körde jag igång med en sats. Men typiskt mig så tänkte...
Svar
16
· Visningar
5 197
Senast: smedsussie
·
Hemmet Panikar lite lätt av att man inte förstår sig på hur saker och ting är tänkt att fungera.... Vi har hittat ett hus vi är intresserade...
Svar
8
· Visningar
797
Senast: McFlurry
·
Hemmet Ny fråga: Hur "hästigt" ser det ut hemma hos er? Då tänker jag inte främst på hästlukt ;) , rid-och stallkläder, osv. Utan, dekorerar...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
46 289
Senast: Cattaflajna
·
Hemmet Som rubriken lyder: Om ni helt fritt fick välja, hur skulle ni då vilja bo? Byggnader såväl som plats. Mitt val skulle nog bli något...
2
Svar
22
· Visningar
3 591
Senast: Emmahpemma
·
Hemmet Nu måste jag få snyggt hemma! Vill det ska lukta gott se vackert ut och ändå ha tid att njuta av det. Men jag har aldrig lyckats...
Svar
14
· Visningar
4 219
Senast: tanten
·
Hemmet Hur funkar det att sälja hus med friskrivningsklausul? Syrran och jag kommer antagligen sälja vårt sommarställe, byggt 1929. Det är i...
Svar
6
· Visningar
2 925
Senast: labb
·
Hemmet Det är dags att göra om i sovrummet och få det lite ljusare samt mer hemtrevligt. Dessvärre sätter både ekonomi och begränsad fantasi...
Svar
4
· Visningar
6 123
Senast: Smulu
·
Hemmet Nu allvetande Buke behöver jag er hjälp!!! Någon som har en aning skulle vilja köpa små burkar av metall av denna typ...
Svar
15
· Visningar
1 455
Senast: Minett
·
Hemmet Det får bli en bäddsoffa i nya hemmet, kruxet är att den skall vara både skön att sitta i (mer hänga framför TVn än att sitta med fina...
Svar
5
· Visningar
1 597
Senast: Askur
·
Hemmet Efter mycket om och men hittade vi ÄNTLIGEN tapeter vi båda gillade - kruxet är bara att dessa tapeter kostade 3.900 kr/rullen. :eek...
Svar
5
· Visningar
4 327
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka