Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, den högra !
Japp, den högra !
*OT*
Men vad roligt, då har jag ridit på henne. Nyligen till och med, bara någon månad sedan.
Är inte kvar, jag var tvungen att sluta vid årsskiftet tyvärr, men red en sista lektion till i januari och då hade jag henne. Mycket fin liten ponny som sagt!Så du är kvar där då. Jag bytte ju ras och slutade där för 15 år sen så då var hon inte där.
Pilutta! Gissa vem som har ett....
Inte speciellt, har några foton uppsatta på en magnettavla i köket, en rätt stor häststatyett i sovrumsfönstret samt ett par gamla ridstövlar i vardagsrummet
Hade ett tag tanke på att köpa några av Thomas Carlgrens foton och sätta upp på väggarna, men la det på is eftersom jag redan har rätt mycket tavlor/konst uppe. Men de är helt fantastiska, jag hoppas att det kommer en ny chans när jag köper större lägenhet
Likadan statyett som min, fast inte mitt vardagsrum (tyvärr )
kl
Jag har faktiskt inte en enda hästgrej här hemma. Förmodligen pga att jag är ganska dålig på att köpa "prydnadsgrejer" men också för att jag känner att det är lätt hänt att det blir för mycket och att det börjar se ut som att en 12-åring har inrett ens hem
MEN jag skulle inte tacka nej till nån av Peder Fredricsons tavlor:
Eller den svarta statyn som Elegant machinery visar i sitt inlägg. Fotona i länken är också otroligt vackra men jag har lite planer om att ta liknande bilder själv, nångång..
Ny fråga: Hur "hästigt" ser det ut hemma hos er? Då tänker jag inte främst på hästlukt , rid-och stallkläder, osv. Utan, dekorerar ni era hem också med hästrelaterade saker? Tavlor med hästar? Muggar, burkar, etc med hästmotiv? Jul-iga hästdekorationer? Eller häst-iga juldekorationer kanske man säger....
Tycker ni det är roligt och fint med t.ex. en häst på kakburken? Eller te´burken? På en snygg väska?
Eller blir det bara tramsigt och för mycket?
Vad skulle ni vilja ha (bortsett från saker till hästen/stallet) som är hästrelaterat?