Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi ska ha en vägg i vardagsrummet tapetserad men jag tycker det är jättesvårt att hitta tapeter. Många ser fina ut när man kollar på...
2
Svar
24
· Visningar
3 977
Senast: Catrool
·
Hemmet Var kan man hitta det i butik (normalstor stad = växjö). Tänkt fars dag present så skicka är inte ett alternativ. Enda jag hittar är...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: _Elly_
·
Hemmet Vi bor i ett gammalt fint hus på landet. Men nu när sonen blivit lite större har vi börjat att fundera på att flytta närmare skola och...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: t4bb3
·
Hemmet I huset vi bor finns det en Husqvarna vedspis nr 7. På murstocken uppe vid taket finns två spjäll. Vi har alltid haft båda öppna när vi...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: vinkelina
·
Hemmet Den går att använda som underrede till en bordsskiva, skrivbord eller som fristående. En slags hylla som har öppning både på kortsidan...
Svar
7
· Visningar
1 286
Senast: Cinzia
·
Hemmet Det läcker under min diskbänk, problemet är att jag inte vet var. Jag har kollat rör, klämt och känt. Nu har jag lagt in en matta så det...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: purity_666
·
Hemmet Jag har ett ljus från Yankee Candle i mellanstorleken (tror jag) som jag älskar, men jag får det verkligen inte att brinna bra! Hur jag...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: _FiA_
·
Hemmet Jag har diverse problem med att möblera mitt sovrum och ska göra mitt bästa för att förklara detta nu, men jag ber om ursäkt redan nu...
Svar
11
· Visningar
4 787
Senast: Tokyo
·
Hemmet Min tvättmaskin håller på att dö :cry:....... Så det är nu dags att börja kolla på en ny, men vilken djungel! Ekonomin är ju starkt...
Svar
14
· Visningar
3 278
Senast: Is
·
Hemmet Jag är lite less på hur det ser ut i vardagsrummet men har inte riktigt råd att köpa massa nya grejer så jag hoppas att ni kan ge mig...
Svar
0
· Visningar
960
Senast: lisa412
·
Hemmet Vi hyr sedan i augusti ett gulligt litet rött hus med vita knutar på en ort 11 mil hemifrån (Göteborg). I hyreskontraktet står det att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 677
Senast: rubytoo
·
Hemmet Sambons hus ligger ute för försäljning. Innan det hamnade hos mäklaren så fanns det 3 privata spekulanter som prutade en hel del, sista...
Svar
18
· Visningar
4 896
Senast: Springer
·
Hemmet Nu är det min tur att behöva förslag på tapet. Köket ska renoveras från topp till tå och jag behöver en tapet. Är rätt modig när det...
Svar
3
· Visningar
3 678
Senast: cirkus
·
Hemmet Ja, ni som följer husköpartråden har kanske sett att det kanske, kanske blir ett LITET gult hus till mig, handpenning betald, besiktning...
2
Svar
21
· Visningar
4 342
Senast: Catrool
·
Hemmet Ni som bor i flerbostadshus, hur ofta har era grannar fester? Vad tycker ni är rimligt att man "får stå ut med" som boende i lägenhet...
2
Svar
38
· Visningar
4 964
Senast: Cydonia
·
Hemmet ..och förbereder mig på att totalsanera ett inrökt torp. Nuvarande ägare har bott där i några få år men har hunnit röka in rubbet så...
2
Svar
28
· Visningar
15 822
Senast: tanten
·
Hemmet Hur ska man förhålla sig till detta fruktansvärda fenomen? Jag insåg snabbt att det inte går att ställa någonting som har förmågan att...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: hermulen
·
Hemmet Tog ett bad imorse och släppte sedan ut vattnet, gick ut och tog en kopp kaffe i köket för att sedan komma tillbaka till hallen - med...
Svar
5
· Visningar
2 094
Senast: Jen80
·
Hemmet Känner att jag behöver lite hjälp här. Vi har satt upp vår "Gästtavla" från bröllopet i trappan (lyckönskningarna syns dock inte på...
Svar
2
· Visningar
1 911
Senast: Zewz
·
Hemmet Hej! Posta bilder på era fondväggar! Behöver lite inspiration! :)
Svar
2
· Visningar
1 580
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?