Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har precis flyttat till min första egna bostad och jag hyr i andra hand en lägenhet i en "flygel" till det lite större huset. Kan...
2
Svar
37
· Visningar
7 141
Senast: Korven
·
Hemmet En kompis till mig från Nya Zeeland köpte nedan skål i Norge för sisådär tjugo år sedan - och är nu nyfiken på vad det kan tänkas...
Svar
12
· Visningar
2 062
Senast: Anna
·
Hemmet Hoppas på att buke har bättre fantasi än jag just nu:) Jag har en gammal kogrimma som jag rotade fram på en släktings gård och tänkte...
Svar
8
· Visningar
2 088
Senast: Kibani
·
Hemmet I helgen flyttade nya grannar in ovanför mig. Har märkt att dessa verkar ha nåt som mina förra inte hade, en tvättmaskin. Det vibrerar...
2 3
Svar
41
· Visningar
15 835
Senast: EmmaW
·
Hemmet Kanske en skitkorkad fråga men kan man måla en kamin, med någon specialfärg? Och kaminröret?
Svar
2
· Visningar
1 976
Senast: lizzie
·
Hemmet Jag har ett ikea jokkmokk bord + stolar som jag håller på att göra om. Har målat allt vitt förutom bordskivan och stolssitsarna...
Svar
0
· Visningar
1 430
Senast: canine
·
Hemmet Ja, i eftermiddags när jag kom hem kände jag en frän lukt i badrummet. Tänkte först att katten kissat utanför lådan men förstod senare...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Emuliiaa
·
Hemmet I tanken har jag redan flyttat in i det hus jag ska buda på. Funderar på det här med golv och vill gärna ha lite idéer och synpunkter...
2
Svar
29
· Visningar
4 334
Senast: VLMF
·
Hemmet En granne berättade att de sett en "mystisk joggare" som länge uppehöll sig kring deras gård. När de gick ut försvann han snabbt, men...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 525
Senast: aprilmaj
·
Hemmet Hjälp mig lösa ett mysterium. Med jämna mellanrum får jag massor av luft i mitt vattenburna värmesystem. Plus att trycket ibland...
Svar
12
· Visningar
6 561
Senast: tanten
·
Hemmet Vi flyttar snart in i en lägenhet med heltäckningsmatta i sovrummet. Mattan är helt nylagd och fräsch, men någon som vet hur man ska...
Svar
2
· Visningar
447
Senast: GoLightly
·
Hemmet Nån mer än jag som gett sig på projektet att göra egen ost? Har tre tackor som mjölkas efter att de är avvanda från lammen, och får...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 495
Senast: cewe
·
Hemmet Vi har precis köpt nytt hus och det är en stor sotfläck i taket över braskaminen. Ska måla om men vill såklart få bort så mycket som...
Svar
3
· Visningar
15 471
Senast: Smulu
·
Hemmet Vi har en ryamatta i vardagsrummet som inte alls är lika mjuk där man går som den en gång har varit. Under soffbordet där ingen går mer...
Svar
0
· Visningar
1 416
Hemmet Hej! Jag har länge funderat på att köpa någon maskin för att t.ex. göra rent sätena i bilen, soffan m.m. och om jag läst mig till rätt...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: Coop
·
Hemmet Flera av mina sommarblommor har dött och snart är hösten här så jag tänkte att jag struntar i mer sommarblommor och siktar istället in...
Svar
15
· Visningar
1 685
Senast: sthu
·
Hemmet Jag har blivit bortskämd med högt i tak i alla hus och lägenheter jag har bott i nästan hela livet. Just nu bor jag i en lägenhet med...
Svar
4
· Visningar
1 871
Senast: hvala
·
Hemmet Jo. Vi har köpt en ny säng, och det har ve och fasa inneburit att vår minsta hund på 24 cm över havet inte längre kan hoppa upp alldeles...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: Och_Aye
·
Hemmet Sitter och kikar runt efter matsalsmöbler på blocket.. hittade ett jättefint bord som passade mig i smaken, dock är det i mahogny...
Svar
4
· Visningar
1 282
Senast: Melina
·
Hemmet Vi ska snart flytta in i vårat hus,och börjar kika på lite tapeter! :D Så här ser hallen ut,ganska liten med andra ord,så vi behöver ha...
Svar
10
· Visningar
1 720
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023