Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har fått in bananflugor för första gången i hemmet:meh: Om jag hade haft rödvin hade jag använt det som bekämpning men vad kan jag göra...
Svar
3
· Visningar
600
Senast: Rosett
·
Hemmet Haha, äntligen kan jag gå på loppis och släpa hem en massa saker som ser gamla ut, för nu har jag snart någonstans att ställa dem. Igår...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Luff
·
Hemmet Vi bor i en liten lägenhet och har prylar överallt känns det som. Främst stör vi oss på vårt "kontor" där prylar mer eller mindre blivit...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: Rie
·
Hemmet Jag köpte en gård för två år sedan, dvs det är tredje sommaren här, så jag har inte bott här så länge. Vi bor på en liten gata med äldre...
2
Svar
35
· Visningar
3 352
Senast: labb
·
Hemmet Vi ska till att renovera hallen nu under semestern och jag tror bestämt att vi kan behöva lite hjälp med tips och trix. Framförallt med...
Svar
1
· Visningar
735
Hemmet Inte bara en gång utan han står och slår om och om igen när han blir arg. Dels låter det illa och risken att klämma sig finns ju. Kan...
2
Svar
23
· Visningar
3 362
Senast: Vogue
·
Hemmet Möbeltvätt? Ättika? Att man inte får bort precis allt förstår jag men så att det blir hygieniskt och luktfritt åtminstone... Vi är...
Svar
7
· Visningar
47 867
Senast: cili
·
Hemmet Jag behöver gardinstänger (har kornischen from hell idag). Men jag vill ha så att det går ut i hörnen som sådär gamla vita (fula) gör...
Svar
1
· Visningar
571
Senast: tanten
·
Hemmet Jag skulle vilja ha två pendlar hängande över köksbordet, men hur gör jag för att få in båda sladdarna i ett uttag? Strömbrytaren som...
Svar
2
· Visningar
2 497
Senast: Tassetass
·
Hemmet Måste man montera hela själv eller är den delvis monterad när man köper den? Nån som vet? :)
Svar
4
· Visningar
986
Senast: Monifa
·
Hemmet Kan man använda atamon till att förlänga hållbarheten på rårörd saft. Det står på flaskan att det ska tillsättas efter kokning men...
Svar
7
· Visningar
9 623
Senast: lizzie
·
Hemmet Mystiskt fel på kylskåpet. Det är ett kombinerat kyl- och frysskåp. Häromdagen hittade jag en liten pöl vatten framför kylskåpet. Det...
2
Svar
23
· Visningar
8 748
Hemmet Jag o min sambo skall flytta till större lägenhet o funderar på kostnaden beroende på o lägenheten är inkl. värme o vatten o andra...
2
Svar
24
· Visningar
5 295
Senast: MissFideli
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag och sambon köpte en mysig enplansvilla förra året och håller på för fullt med att renovera det invändigt. Huset är byggt på 70-talet...
Svar
7
· Visningar
9 962
Senast: Draumsyn
·
Hemmet Jag har Trygg hansa som försäkringsbolag. När man nyttjar skadedjursbekämpningen på sin försäkring så kommer man till ett annat bolag, i...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: dpmatte
·
Hemmet Jag behöver ytterligare en toalett på min gård och funderar på hur den skall vara. Jag har för egen del inget problem med utedass eller...
Svar
11
· Visningar
2 874
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Hittade vårat drömhus,vi har försökt fått tag på mäklaren halva dagen i dag för att kunna lägga vårat bud,vi har kollat upp olika...
Svar
10
· Visningar
1 627
Senast: Gabbi
·
Hemmet Antagligen har en musjävel gått och dött i väggen vid vårat vardagsrum. Och nu har den väl börjat ruttna. Vad kan man göra mer än att...
Svar
19
· Visningar
11 204
Senast: AgentCarter
·
Hemmet Någon som vet vad det här är för modell? Har varit min pappas och de är minst 50 år gamla.
Svar
11
· Visningar
4 245
Senast: tanten
·
Hemmet Den här frågan handlar verkligen mer om hemmet än om hobby. :p Jag ber om ursäkt för den här tråkiga frågan, men jag är lite orolig och...
2
Svar
38
· Visningar
3 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka