Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Den här frågan handlar verkligen mer om hemmet än om hobby. :p Jag ber om ursäkt för den här tråkiga frågan, men jag är lite orolig och...
2
Svar
38
· Visningar
3 185
Hemmet Jag vill ha en mysig ombonad balkong i sommar... nu ser den mest ut som skit :D Har nån några tips? Jag har kommit så långt att jag nu...
2
Svar
24
· Visningar
8 080
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Dammsugen dog under dagens dammsugning av ryamattan idag. Nåväl, den var gammal, sisådär en 10 år så det var inte helt oväntat men vad...
Svar
18
· Visningar
3 587
Senast: Hero
·
Hemmet Jag funderar på att köpa ett sånt där dubbeltäcke, men har märkt att det skiljer i storlek på dom? Ellos har en storlek, Ikea en annan...
Svar
6
· Visningar
2 535
Senast: hvala
·
Hemmet Jag kommer inom ganska kort flytta till en mycket liten lägenhet så jag tänkte att en säng med MYCKET förvaring under inte vore dumt...
2
Svar
24
· Visningar
22 283
Senast: lizan
·
Hemmet Vi har endast ett uttag för taklampor i vardagsrummet. Därför letar jag efter lösningar på belysning som passar våra behov. Rummet är...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: susanne
·
Hemmet Jag ska glasa in min balkong för att kunna nyttja den en större tid av året. När det är varmt så vill jag dock kunna öppna upp så mycket...
Svar
1
· Visningar
978
Hemmet Bland det första vi måste göra när vi får tillgång till huset är att fixa till badrummet på nedervåningen. På sikt tänker jag bygga ut...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Dessy
·
Hemmet Jag har köpt en ny säng och vill ha ett nytt sängbord. Det jag har idag är alldeles för litet, det är väl normalstort, men jag vill...
Svar
7
· Visningar
14 317
Senast: nejlica
·
Hemmet Ja jag vet att det är ett helgerån men möblerna är i rätt dåligt skick och något måste göra och dottern skulle hemskt gärna vilja ha dem...
Svar
4
· Visningar
15 840
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Vilket medel använder ni? Jag använder av nån dum anledning Via Color mest fast jag tycker att det bleker alla kläder jättemycket...
2
Svar
22
· Visningar
3 727
Senast: Tjôta
·
Hemmet Eller imorgon skriver vi kontrakt iaf:) Huset vi har köpt har det perfekta läget, men själva huset är inte jättekul. Det är inte riktigt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 181
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet När man köper skol/förskolekort så får man ju dessa pyttefoton och det skulle vara kul att samla dem i en ram. Finns det någon...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: FadeAway
·
R
Hemmet Mitt badrum är närmast antikt och borde väl egentligen totalrenoveras. Men började tänka på att fräscha upp det på något sätt på egen...
Svar
14
· Visningar
12 221
Senast: Rie
·
Hemmet Vår "fantastiska" BRF bestämde sig plötsligt för att hugga ner buskarna utanför mitt fönster. De höga buskarna som gjorde att jag kunde...
2
Svar
20
· Visningar
11 050
Senast: sthu
·
Hemmet Någon som brukar köpa dessa doftljus? vilken/vilka doft(er) är eran favorit/favoriter? håller ni er till en och samma doft oavsett...
Svar
12
· Visningar
2 523
Senast: Saybia
·
Hemmet Jag har helt slagit Kitchen Aid (http://www.bukefalos.com/threads/kitchen-aid-skal-till-glasstillverkning.1244215/) ur tankarna och...
Svar
12
· Visningar
5 303
Hemmet Snälla Bukeoraklet giv mig kunskap om radon. Vi har lite försiktigt börjat kolla på hus, varpå en ny värld av frågor och missade frågor...
Svar
8
· Visningar
649
Senast: Scata
·
Hemmet Jag vill ha ett sånt här: MEN med helt baksida! Har ej sett det någonstans men det måste ju finnas. De har väl inte slutat...
Svar
10
· Visningar
1 471
Senast: Chili
·
Hemmet Fick en lapp i brevlådan om att det ska göras stamrenovering här i höst. Bor i hyreslägenhet. Alternativen är att bo kvar, fixa eget...
Svar
9
· Visningar
1 401
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka