JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag har en massa apostlaliljor som tar plats
De har så stora och spretiga blad att de täcker hela nederdelen av fönstren. Inte speciellt vackra kanske (förutom när de blommar) men ack då effektiva!
Nu bor jag högst upp i huset, så ingen ser in, så jag använder dem till att täcka fula märken i tapeterna.
Hemmet
Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2
3
4
Övr. Hund
Hej!
Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas.
Hon är bara 2 år...
2
Övr. Hund
Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20
21
22
Övr. Hund
Hej! Jag har en blandras som nu är snart 7 månader. Hon har vart en ganska svår valp med massvis av hyss för sig, som många är! Vi har...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Märkte ingen skillnad på temprament på några av de 3 tikar jag har erfarenhet av heller.
Kostnad var 5000kr - 6000kr men det var 8 år...
Nepenthe
Idag kl 08:12
Svar: 19
Visningar: 656
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Nä, inte en sådan modell. Men så trist att de verkar vara mer sjukdomsdrabbade än andra :( Känns som om det tyvärr är många kampisar som...
Red_Chili
Idag kl 06:18
Svar: 1 348
Visningar: 39 866
Djur
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Den mentala anspänningen för mig att vara kattvakt är inte hälsosam.
Jag trodde att det var längesen hanen bajsade men nu precis slet...
Lilla
Idag kl 04:54
Svar: 1 094
Visningar: 57 195
Katt