Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag sparade de gamla glasknopparna som satt på våra garderober nu när vi renoverade hallen. Tänkte att jag kunde sälja dem eller så. Men...
Svar
13
· Visningar
2 318
Senast: cirkus
·
Hemmet Fick ett jättefint hästhuvud förut, hyfsat stort och detaljerat. Tror det var i gips eller möjligen keramik, en rund fot som allting...
Svar
3
· Visningar
1 503
Senast: Mirre
·
Hemmet Är det någon här som pysslar med decoupage? Jag skulle vilja dekorera ett litet bord, men har ingen aning om hur man gör.
Svar
3
· Visningar
875
Senast: McFlurry
·
Hemmet Har hittat ett hus jag vill ha med en liten gnutta mark till, tillräckligt för att ha en lösdrift för två hästar. Huset ligger i ett...
Svar
8
· Visningar
2 942
Senast: Aleel
·
Hemmet Jag har precis flyttat till en ny lägenhet och diskbänken är flammig och går inte att få "rent" några tips?
Svar
5
· Visningar
4 157
Senast: Sedna
·
Hemmet Nu äntligen efter en lång väntan så får vi tillträde till vårat nya hus på fredag eftermiddag. Efter några uppmaningar här i forumet...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
56 342
Senast: MM
·
Hemmet Jag är så dum.. Har beställt ett foto hem som är 50x90 centimeter och nu hittar jag inga ramar alls som är i den storleken. Hjälp, vart...
Svar
9
· Visningar
7 985
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har en tjock knuten matta (1,5-2 cm) som luktar lite konstigt. Den har alltid luktat lite underligt, men det blir så mkt värre på...
Svar
14
· Visningar
2 289
Senast: susanne
·
Hemmet Vi har en specialbeställd rullgardin i vårt sovrum. Nu har vi målat om och jag vill byta själva tygdelen till en i rätt färg. Nån som...
Svar
2
· Visningar
505
·
Hemmet Vill inte gå in närmare på när, var, hur men är detta mögel eller smuts som går att skrubba bort? Inte de bästa bilderna kanske, man...
2
Svar
24
· Visningar
25 392
Senast: cambodia
·
Hemmet Tycker inte riktigt den bruna originalfärgen som är idag passar. Vilken färg tycker ni jag ska måla runt fönsterna (kommer inte på vad...
Svar
14
· Visningar
1 711
Senast: Korven
·
Hemmet Dagen ni trodde aldrig skulle komma...nu har den kommit. Igår skrev jag och sambon på papprena för ett hus i Kungsberga, på Färingsö i...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 747
Senast: Gabbi
·
Hemmet Nån som vet var man köper såna till en rimlig peng?
Svar
2
· Visningar
878
·
Hemmet URL=http://s445.photobucket.com/user/Andorra_1985/media/Mobile%20Uploads/image-5.jpg.html][/URL] Städar hos mamma. Vad är det här för...
Svar
8
· Visningar
1 421
Senast: Keb71
·
Hemmet V ska kolla på ett hus här i dagarna,det är inte alls besiktigat av säljaren,så vi har ingen aning om vilket skick det är i alls vid ett...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 669
Senast: Sedna
·
Hemmet Åh denna underbara, intetsägande, beskrivande säljfloskel; "Välplanerat hus..." Den används överallt, även om huset ser ut som om det...
2
Svar
23
· Visningar
2 522
·
Hemmet Jag blir galen.. Jag måste ha någon utav dessa tapeter! Någon som vet vart man kan köpa dem eller åtminstone liknande?
Svar
4
· Visningar
6 032
Senast: Duplo
·
Hemmet Jag vill se era altaner. Vi har tre ... Fanns en med plasttak på när vi tog över - outhärdlig att vistas på sommartid då det blev...
Svar
10
· Visningar
1 712
Senast: Luff
·
Hemmet Finns det diskproppar till den typen av diskho som visas till höger på bilden? Jag vill så gärna slippa våra förbenade baljor så skulle...
Svar
6
· Visningar
7 412
Senast: dpmatte
·
Hemmet Som rubriken lyder, vad är ett bra laminatgolv, eller åtminstone ett som duger? Har hittat ett som jag vill ha men vet inte om det är...
Svar
16
· Visningar
12 718
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka