Nej jag är ganska säker på att det är ytligt. Och inte farligt alls. Inte ens iom man skulel ha magsjuka och tillbringa många timmar, många dagar i sträck där
Skrubba bort det och glöm. Den som bor där har slarvat med städningen bara. Så tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag är ganska säker på att det är ytligt. Och inte farligt alls. Inte ens iom man skulel ha magsjuka och tillbringa många timmar, många dagar i sträck där
Skrubba bort det och glöm. Den som bor där har slarvat med städningen bara. Så tror jag.
Punktmögel har ju flera nämt, jag brukar använda två olika saker på det och oftast med framgång. Klorin baserad produkt, och bikarbonat. Jo, fläckarna brukar ljusna också, oftast beror uppkomsten på kvarvarande rester av tvål, shampo osv.Vill inte gå in närmare på när, var, hur men är detta mögel eller smuts som går att skrubba bort?
Inte de bästa bilderna kanske, man det är vad jag har just nu.