Välplanerat...

Ja det är sååå jättekul att vakna av solen klockan 3 halva sommaren. Och värmen... nära 30 grader i sovrummet från 5 och framåt...

Nej, tacka vet jag sovurum mot andra håll, så man får sova och slipper vakna genomsvettig.

/Lavinia, sove på balkongen just nu för att få sova alls.

Jag är så glad för mitt nya hus och att jag vet precis hur det ska bli ännu bättre planerat. Som det är nu så finns det två korridorer av outnyttjat utrymme. Jag kommer att lägga igen på ett ställe och bygga in en bokhylla där och sen blir et ett unerbart hörn precis bredvid öppna spisen (där min läsfåtölj kommer att stå) och sen öppna i en annan vägg så att hallen blir mycket smartare planerad förutom nämna hörn

Du får ju bjuda på fika nån dag i nya huset så att jag får lite inspiration, så bjuder jag på kräftskiva i mitt nya på andra ön sen. ;-)

Du får ju bjuda på fika nån dag i nya huset så att jag får lite inspiration, så bjuder jag på kräftskiva i mitt nya på andra ön sen. ;-)

JA! Du är så välkommen! Jag är ju hemma typ hela tiden (har du kvar mitt nummer så ring bara eller messa först)
Än så länge är det totalt kaos med målning och tapetsering...och ingen spis har jag heller, jag opererade ju bort den hiskliga köksön när vi fixade golven

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 317
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Det här en är lååååång historia och man kan nog inte ha så mycket mer otur än vad vi har haft. Jag och sambon började kika runt på hus...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
177 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka