Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man vill få en katalogvilla från 80-talet att kännas som en sekelskiftesvilla så är nog att slå ut hjärtväggen det sista jag skulle göra. Höga golvlister, bröstpanel och spröjs rimmar i mina ögon (öron?) illa med en toköppen planlösning. Var hade ni rent praktiskt tänkt göra av skåpen om ni tar bort vägg mellan vardagsrum och kök?
Sen behöver ju inte öppen planlösning vara fel, det handlar ju mycket om tycke och smak. Men det är väl kanske inte något man tar till om man vill få ett hus att kännas äldre.
Jo det kan ju absolut fungera! Men samtidigt har ju er lägenhet fördelen av att den är betydligt äldre på riktigt.
Men om du tänker dig att skåp, kyl och frys osv ska finnas kvar där de är idag då är det ju en annan sak! När du skrev att ni skulle ta bort väggen mellan kök och vardagsrum såg jag framför mig hur ni skulle ta bort väggen hela vägen från väggen mellan hall/kök och bort till kortgaveln på huset. Det fick jag svårt att få in i en sekelskiftesvilla! Men om det bara handlar om att öppna upp mellan kyl/frys och kortgaveln är det nog mycket större chans att det blir bra