elkostnad - lägenhet

Jag gjorde en snabb compricer nu och nästan alla bolag där erbjöd under 30 öre kwh. Iallafall de som hamnade på första sidan. Jag har Telge och jag tror jag har nånstans mellan 21-24 öre (kommer inte ihåg, och är på semester så kan inte kolla exakt.)

O_o Jag är faktiskt rätt chockad nu, jag har alltid litat på elskling och läst så mycket bra osv. osv. så öppnar du denna värld för mig :nailbiting: Tack!!! Nu har jag någonting att spendera eftermiddagen med...

Allmän info:
Jag har ju kollat alldeles för slarvigt på elskling, alltså inget fel på den sidan utan på mig :banghead: Har enbart kollat på kWh-pris, inte på vad som ingår! Suck på mig.

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 499
Senast: cherie
·
Äldre Står i valet o kvalet i hur jag ska göra med mitt nuvarande boende. Bor i ett hus som ligger på gården jag jobbar på. Älskar huset...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: Monifa
·
Hemmet Jaa! Äntligen är det min tur! Hittade en annons i dagstidningen igår ang ett "Hus på lantgård utanför Habo - 3 r o k uthyres". Spånade...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Vica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka