Wild Kids (ulvlek)

Elo känns ju inte heller jättegod just nu. Första citatet känns som hon vill vända bort blickarna från GA och sen röst på mig.

Törs vi ta chansen på att du inte outar någon mer specilaroll (OM BSF visar sig vara god)? I min hjärna är et bara jag och de onda som gör en sådan blunder så tidigt i leken.

Så tyvärr får min röst stå kvar

Törs vi ta chansen på att du inte outar någon mer specilaroll (OM BSF visar sig vara god)? I min hjärna är et bara jag och de onda som gör en sådan blunder så tidigt i leken.

Så tyvärr får min röst stå kvar
Om GA är ond så har garanterat ulvarna redan anat att hon kan vara siad. Då är det bättre att goda också fattar det. De som inte brukar gilla när sånt blir tydligt i leken är onda. Sen vet jag inte om det är så, men jag tyckte BSFs inlägg såg ut så och sen det efterföljande som jag också citerade.

Okej, detta tog ju en vändning. Nog för att jag misstänkte Niyama i mina teorier. Men av dagens röstning att döma känns det som att lyan satt igång en räddningsaktion? Om jag nu har rätt i mina misstankar om GA. Rösterna på Niyama just nu gör ju i alla fall inte att jag misstänker henne mindre än innan.

Jag tänkte ev. info när jag läste detta, som en möjlighet att det kan vara så. Det känns som ett typiskt sånt inlägg.

Sen kom detta och då styrks den tanken. Jag håller dock inte med om att jag har räddat någon :p

Niyama röstar på glömmerallt
för att jag tycke BSF skrivit ett typiskt siarinlägg och jag behöver rösta, kan titta in någon gång igen innan dl.
Vad finns det för anledning om man är god att peka ut eventuell siare? Om ulvarna inte tänkt på det innan gör de definitivt det nu. Därför följer jag övriga röster på Niyama, Aliisa röstar på Niyama.

Fast nu hänger jag inte med? Inte skulle väl en ond Niyama peka ut en ev siare på det där uppenbara sättet?

DL2
14:12 Blacksmithfarm röstar på glömmerallt

15:36 Pegasus63 röstar på Mirtai
16:58 Hemlig röstar på Aliisa

18:14 Hedinn röstar på hemlig
19.03 Niyama röstar på glömmerallt
19.11 Magnum röstar på Niyama
19.21 hemlig ändrar röst till Niyama
19.28 Pegasus63 ändrar röst till Niyama
18.37 Elo röstar på Niyama
20.13 Aliisa röstar på Niyama

glömmerallt 2
hemlig 1
Niyama 5

[

Jag ska natta barn så måste rösta. 20.30 är en väldigt obra tid för mig!

Jag tycker att Pegasus gör en ganska lättvindlig ändring från mig till Niyama. Jag borde kanske inte reagera på att min röst försvinner och bara vara nöjd över det, men det känns som att ändringen kommer väl lätt och utan större eftertanke.

Mirtai röstar på Pegasus

DL2

Aliisa röstar på Niyama
20.18 Mirtai röstar på Pegasus

glömmerallt 2
hemlig 1
Niyama 5
Pegasus 1

DL2

20.21 Mirtai röstar på Pegasus63

glömmerallt 2
Pegasus63 1
hemlig 1
Niyama 5

Senast ändrad:
Jag vill tillägga att jag inte har några större tankar runt Niyama och huruvida hon är god/ond. Jag är bara skeptisk till drev som det som händer just nu.

Okej, detta tog ju en vändning. Nog för att jag misstänkte Niyama i mina teorier. Men av dagens röstning att döma känns det som att lyan satt igång en räddningsaktion? Om jag nu har rätt i mina misstankar om GA. Rösterna på Niyama just nu gör ju i alla fall inte att jag misstänker henne mindre än innan.
Rösterna på mig gör inte att du misstänker GA mindre?

Jag ska natta barn så måste rösta. 20.30 är en väldigt obra tid för mig!

Jag tycker att Pegasus gör en ganska lättvindlig ändring från mig till Niyama. Jag borde kanske inte reagera på att min röst försvinner och bara vara nöjd över det, men det känns som att ändringen kommer väl lätt och utan större eftertanke.

Mirtai röstar på Pegasus
Sorry orkar inte med riktigt

så väljer följa mirtai för jag blir också nojig av drevet mot niyama

glömmerallt röstar på pegasus

DL2 kl 20.30

20.21 Mirtai röstar på Pegasus63
Glömmerallt röstar på Pegasus

glömmerallt 2
Pegasus63 2
hemlig 1
Niyama 5

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 550
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare