Så mitt enkla bidrag innan jag ska gå och lägga mig är att
bsf ligger högt på listan över misstänkta. Rent av överst, med referens till hur hon röstat plus det jag tror är en blooper noterad i inlägg 756. Hennes röst+motivering på
Habina igår sätter habina snarast åt det goda hållet - dessutom parat med hennes tidiga röst på Paddington idag så är min gissning på att
Habina är troligt god. Sen så tror jag att hon med sin blooper avslöjat
Lilltess som icke sittande i lyan. Dagens röst på
LenaH med en extremt svag motivering känns som en ulv som har svårt att hitta teorier. Med detta sagt - jag tror att
LenaH inte är i lyan- och igen - referens till BM-nomineringarna, jag tror inte att lyan nominerat en kollega.
thoora ligger som god tvåa. Igår en enkel röst på
Koppen som jag enligt tidigare tankar håller som sanolikt god (i allfall inte i lyan)Idag så röstar thoora på
glömmerallt som jag gissar är god med referens till borgmästarnomineringen och mina tankar runt det(plus hennes röst på bsf idag som också talar till hennes fördel). thoora nominerar en annan jag håller åt det goda hållet
quarter4ever- samma sak där - referens till mitt inlägg med borgmästarnomineringen(plus hennes röst på thoora idag) .
Jag tror alltså att lyan INTE nominerat någon kollega alls. Den enda nominerade som jag är osäker på är
Snurrfian och hon nominerades av
Klara som jag har svårt att tro är annat än god.
FiaM(plus för hennes sistaröst på fio igår) ,
bollen__ (hennes röst på Paddington idag bör ha varit icke avgörande så inget plus för den),
Mirtai(plus för hennes röst på thoora idag) och
lobelia(plus för hennes 1.a röst på Paddington idag) har jag som neutrala mot goda I nuläget. För jag har inte granskat deras inlägg ordentligt
Hoppas att jag inte glömt någon - i så fall är den nog neutral