Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm spontant känns ju @LenaH första dags röst på Paddi lite skum, skulle kunna vara en alibiröst å andra sidan så verkar det skumt att fio skulle byta nominering från en ulv till en annnan så nej det är nog kanske inte så troligt. Dessutom borde hon inte förvarat paddi idag då så nej hon känns nog inte så misstänkt i nuläget.

De som röstade tidigt på Paddi idag får ett litet plus i kanten också.

Funderar lite på bollen__ , båda hennes röster har varit sena och icke påverkningsbara. Frågan är bara vad det betyder.. och just nu orkar jag inte fundera på det heller.

glömmerallt röstar på Blacksmithfarm för att hon försvara fio lite lätt i förstalynchen( inte så uppenbart utan lite diskret jag tror det var @Mirtai som lyfte det förut) la dessutom en röst på habina som jag tycker var dåligt motiverad och det gäller även rösten på paddi idag. Att jag håller både Habina och Paddi något åt det goda hållet påverkar också.

Eftersom ingen verkar bry sig om vad jag skriver för tokigheter så skäller jag på mig själv hon röstade ju inte på paddi utan på lena :banghead::banghead::banghead:

Jag blir inte klok på det här och eftersom jag vägrar tro att lyan fimpar en medlem på det viset, så tror jag inte att Paddi är ulv.

Jag instämmer således med LenaH och tror fio följde en annan ulv.

thoora röstar på glömmerallt
Jag tror du missförstår situationen lite. Lyan har inte fimpat en av de sina, de försökte rädda sitt skinn. Oftast går inte alle man ut för att rädda en som håller på att åka ut, man kan försöka assitera lite diskret och ber en bön och hjälper inte det så gäller det att reducera skadan. Troligen är det en eller att par ulvar som röstat både på fio och Paddis.

Eftersom ingen verkar bry sig om vad jag skriver för tokigheter så skäller jag på mig själv hon röstade ju inte på paddi utan på lena :banghead::banghead::banghead:

Ers snurrigheter har ingen ände.
Du skrev att hon la rösten på Habina, du skrev inte Paddi....

Nåja skitsamma, det var ju som sagt så att rösten la hon på LenaH i själva verket. Och motiveringen var svag som sockerdricka.

Det här var ju ett bra utfall. Jag hoppas jag har mer tid för leken imorgon. Det blev körigt idag och jag hann inte fundera så mycket som jag hade velat.

(Men jag är lite hög på livet just nu eftersom jag fick höra en massa positiva saker om mig själv vid dagens medarbetarsamtal. Och för att jag har världens bästa häst.) :D

Ers snurrigheter har ingen ände.
Du skrev att hon la rösten på Habina, du skrev inte Paddi....

Nåja skitsamma, det var ju som sagt så att rösten la hon på LenaH i själva verket. Och motiveringen var svag som sockerdricka.

Ja men hon röstade väl på Habina igår? Eller? :o Oavsett så var jag tveksam till hennes röstmotivering( ska jag säga liksom :rofl:)

Nåja det kanske var tur att min röst inte blev avgörande. :cool:

Det som återstår att fundera på i det som glömmerallt drog igång
med att nominera paddington till borgmästare riktigt tidigt
är ju om det är så att GA också är ulv,
eller bara är en god
som lyckades dra till med en ulv i nomineringen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024