Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såhär bra röststatistik har jag aldrig haft
Vi kan ju alltid prova!Ligger jag en dag före hela tiden i den här leken eller??
Akta bara så att du inte blir misstänkt för att du har FÖR bra statistik
glömmerallt röstar på Blacksmithfarm för att hon försvara fio lite lätt i förstalynchen( inte så uppenbart utan lite diskret jag tror det var @Mirtai som lyfte det förut) la dessutom en röst på habina som jag tycker var dåligt motiverad och det gäller även rösten på paddi idag. Att jag håller både Habina och Paddi något åt det goda hållet påverkar också.
Jag tror du missförstår situationen lite. Lyan har inte fimpat en av de sina, de försökte rädda sitt skinn. Oftast går inte alle man ut för att rädda en som håller på att åka ut, man kan försöka assitera lite diskret och ber en bön och hjälper inte det så gäller det att reducera skadan. Troligen är det en eller att par ulvar som röstat både på fio och Paddis.Jag blir inte klok på det här och eftersom jag vägrar tro att lyan fimpar en medlem på det viset, så tror jag inte att Paddi är ulv.
Jag instämmer således med LenaH och tror fio följde en annan ulv.
thoora röstar på glömmerallt
Fast om hon är ulv så kan ju spökväckaren låta bli att väcka upp henne
Jag såg det faktiskt men var så hiiiimla busy med röstlistan och sen glömde jag det.Eftersom ingen verkar bry sig om vad jag skriver för tokigheter så skäller jag på mig själv hon röstade ju inte på paddi utan på lena
Men stackar dig dåEftersom ingen verkar bry sig om vad jag skriver för tokigheter så skäller jag på mig själv hon röstade ju inte på paddi utan på lena
Då hade ni rätt som jagade paddington! Bra jobbat! Då lutar jag åt att habina är åt det godare hållet.
Eftersom ingen verkar bry sig om vad jag skriver för tokigheter så skäller jag på mig själv hon röstade ju inte på paddi utan på lena
Ers snurrigheter har ingen ände.
Du skrev att hon la rösten på Habina, du skrev inte Paddi....
Nåja skitsamma, det var ju som sagt så att rösten la hon på LenaH i själva verket. Och motiveringen var svag som sockerdricka.
Säkra på vem?Blir imponerad av att ni kunde vara så säkra på henne trots hennes få relativt neutrala inlägg!