Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får revidera mig, koll på allt som rimligen går ha koll på, vad folk skrivit, röstat osv.
Jag förstår inte, synsk för att hon undrade om vi skulle få reda på de avhoppandes roller? Kan du utveckla?
Vad jag menar är att koppen pratar om två roller som skall avslöjas/ersättas. I det läget i leken var det bara _CorpseBride_ som det hade pratats om inte hade tid. Sedan, efter koppens inlägg, fick vi även veta att matmissbrukaren hade ont om tid och ville bli utbytt.
Dessutom fick bumpo också kicken, men (av förklarliga skäl) är jag mer skeptisk till att bumpo skulle varit ond och låtsas att hon var tillbaka i leken och helt enkelt inte sett att hon blivit ersatt.
Tydligare så?
Lobelia. Hämndröstar på Habina1 med en klen teori, hon hävdar att Habina1 lovat att inte rösta ut någon ny. Något sådant löfte hade inte Habina1 avgett, jag bara tyckte att det var tråkigt om en ny ryker redan i första lynchen. Jag ogillar att Lobelia skriver om saker så de får en annan betydelse, men jag är osäker på om det gör henne ond för det. Kan lika gärna vara en god som inte riktigt lärt sig hur man formulerar sig.
Känner mig samtidigt hemsk, för jag lovade att inte rösta på en ny i första röstningen. Förlåt mig Lobelia, det är inget personligt.
Fast alltså... jag röstade inte på Hedinn. Jag kommenterade det. Jag kände igen det och kom ihåg en lek när hon var ond.
Jag skrev också ut vad jag tänkte Igår innan leken kom igång på riktigt tyckte jag att du kändes "som vanligt", inte lika ond som i förra leken (tvärtom). Sen efter DL skrev du nåt jag reagerade på och jag kommenterade det.
Att du skulle kunna försöka ställa dig in genom att haka på teorier betvivlar jag inte för "varför skulle du göra så som ulv?".
Vad ni skriver! Jag har varit på föreläsning fram till nu och är på väg hem. Sedan blir det plugg varvat med ulvlek resten av eftermiddagen @Mammas
Jag skulle gissa alldeles för många olika teorier... Det har jag men jag får ingen rätt sida på dem så därför har jag inte vågat skriva så mycket om det än... Å ena sidan och så å andra sidan... Mycket märkligt!@Habina Du har alltså ingenting att säga om mig? Tycker inte att jag varit så osynlig/blek?
Men du gör det ju så svårt Å ena sidan så verkar du vilja ge dig på alla som någon annan har yppat minsta lilla misstanke om, å andra sidan så försvarar du alla vart eftersom, så med det så verkar den enda som har onda avsikter vara du eftersom du har försvarat alla andra. Men å ena sidan verkar det typ jättedumt, men å andra sidan så kanske det är ett grymt smart drag av dig?@Snurrfian När jag tänker så om någon brukar jag skriva ut det i tråden. Och använda just frasen "å andra sidan så..."
Angående min sk hämnd röst, jag lade den på @Habina så var det primärt för löftesbrottet, tycker det är en ganska ond handling att lova och sedan bryta det. Jag hade förmodligen röstat på samma vis oavsett vem hon brutit löftet mot. Jag hade liksom väldigt lite att gå på.
Men du gör det ju så svårt Å ena sidan så verkar du vilja ge dig på alla som någon annan har yppat minsta lilla misstanke om, å andra sidan så försvarar du alla vart eftersom, så med det så verkar den enda som har onda avsikter vara du eftersom du har försvarat alla andra. Men å ena sidan verkar det typ jättedumt, men å andra sidan så kanske det är ett grymt smart drag av dig?
@Jeffery är lite på samma sätt men verkar lysa med sin frånvaro idag? Kan det vara något annat än buke som hägrar eller vill hen inte avslöja sig bara?
Fast jag förstår inte. Om jag lovat mig själv att inte rösta på en ny, men ändå gör det därför att det inte finns någon annan som känns ond, på vilket vis gör det mig ond?
Jag kan väl inte hjälpa att du uttryckte det så att jag med flera uppfattade som du lovat det i största allmänhet. Någon skrev i den stilen i anmälningstråden, kollade inte upp vem eller exakt vad utan utgick från att det var du eftersom du skrev det här.