Men på vilket sätt gör det mig ond?
Att inte hålla löften är för mig en ond egenskap, i synnerhet om det är väldigt enkelt att göra det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men på vilket sätt gör det mig ond?
Att inte hålla löften är för mig en ond egenskap, i synnerhet om det är väldigt enkelt att göra det.
Jaha, jag kanske misstolkade, förstod det som att det var en teori/misstanke, inte bara en fundering/tanke. Men det var hyfsat svagt då gissar jag, på detta uttalande?
Haha! Ok, jag förstår.
Ja, iof. Det jag menar är att jag inte tror att du skulle "gå på" ett sådant inställningsförsök, dvs hålla mig åt det godare pga att jag håller med dig. Den taktiken går ju ut på att den som blir medhållen ska bli mer välvilligt inställd till den som gör det, och det tror jag inte om dig. Sedan skulle jag definitivt kunna köra den taktiken, men jag ser inte vilken nytta det skulle göra för en ond jag sas.
För mig är det en ond/elak handling. Du kanske anser medvetet brutna löften som trevliga och det är helt okej för mig.Men på vilket sätt gör det mig ond?
För mig är det en ond/elak handling. Du kanske anser medvetet brutna löften som trevliga och det är helt okej för mig.
Men var det verkligen i denna lek som Habina lovat detta? Jag vet att jag har läst något liknande men jag såg det mer som att hon ville försöka undvika att rösta ut en ny spelare, inte att det var något hon lovade att göra till varje pris. Oavsett så känns det lite märkligt att du hakar upp dig så väldigt på det.
Se min tidigare förklaring.Men hallå, det är en lek! Löftet handlade om en röstning och så vitt jag förstått vad hon lovat sig själv.
Förlåt så mycket att jag uppfattade det så. Nu är jag förbaskat trött på det här, jag trodde det skulle vara roligt att spela, detta är mest urtrist. Förlåt om jag inte kan alla spelats finesser tydligen är det ett allvarligt brott mot reglerna att ta fasta på vad folk skriver här.
Det verkar mest som ni inte vill ha nya utan köra på det gamla gänget som vet hur ni brukar göra.
Alltså det här är det första ulvspelet jag har försökt mig på... Så jag har absolut noll koll på hur andra brukar göra eller vara, däremot så märkte jag rätt tidigt att det var mycket ifrågasättande och jag frågade faktiskt hur det brukar vara innan jag gav mig in i leken och jag blev försäkrad att ifrågasättandet gjordes med glimten i ögat även om det inte alltid lyste igenom.Förlåt så mycket att jag uppfattade det så. Nu är jag förbaskat trött på det här, jag trodde det skulle vara roligt att spela, detta är mest urtrist. Förlåt om jag inte kan alla spelats finesser tydligen är det ett allvarligt brott mot reglerna att ta fasta på vad folk skriver här.
Det verkar mest som ni inte vill ha nya utan köra på det gamla gänget som vet hur ni brukar göra.
Angående min sk hämnd röst, jag lade den på @Habina så var det primärt för löftesbrottet, tycker det är en ganska ond handling att lova och sedan bryta det. Jag hade förmodligen röstat på samma vis oavsett vem hon brutit löftet mot. Jag hade liksom väldigt lite att gå på.
Jag lackade ur vid så där en 15 ifrågasättandet, det var roande i början men efter så där en 8- 10 förklaringar blir det trist. Det är liksom inget annat som har ältats till den grad här.Alltså det här är det första ulvspelet jag har försökt mig på... Så jag har absolut noll koll på hur andra brukar göra eller vara, däremot så märkte jag rätt tidigt att det var mycket ifrågasättande och jag frågade faktiskt hur det brukar vara innan jag gav mig in i leken och jag blev försäkrad att ifrågasättandet gjordes med glimten i ögat även om det inte alltid lyste igenom.
Är det något jag inte fattar så ställer jag frågan här i leken eller skickar pm till Myrten, så jag hoppas att du vill hänga kvar ett dag till.
Sen tycker jag att man verkligen måste skilja på Habina1 och Habina2 i denna lek. Habina1 VET vi ju var god, nu tänker jag lite på vad jag läser i #339 och #340
Nu förstörde du allt jag tyckte du var misstänksamt frånvarande.Bra att du fortsätter @Lobelia!
Själv ber jag om ursäkt eftrsom jag inte hunnit läsa hela förra sidan om jag kom med ett ytterligare ifrågasättande (eller vad jag ska kalla det)Man BLIR frustrerad av att behöva förklara något som man själv tycker var ganska självklart. Jag tror att de flesta förstår din förklaring, men det är inte säkert att man håller med för det.
visst är det jobbigt. Ännu värre är det när man gjort ett långt och genomtänkt inlägg och sen kommer nån jobbig jävel och postar antingen precis samma tankar eller helt motsatta tankar så man själv börjar tvivla och för börja omNu förstörde du allt jag tyckte du var misstänksamt frånvarande.