Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det Plats för en Till? Kan någon förklara hur det går det?
Ibland arbetar Jeffery IRL. Då blir det inte så mycket forumorerande.Jag tycker fortfarande att @Jeffery är väldigt frånvarande idag, det kan ju vara sånt som händer eller är det något annat som ligger bakom? Nu försvinner jag iväg en stund för plugg och sen matlagning men jag är tillbaka efter 20! Jag hoppas att nästa DL inte är förrns 21 som igår? Eller kan den ändras?
du menar att det finns ett IRL som måste få gå före? Hur ska det då gå med mina teorier?Ibland arbetar Jeffery IRL. Då blir det inte så mycket forumorerande.
Nu ska Jeffery rensa lite kantareller IRL. Men det är inte lika mycket svamp som gårdagens svarta trumpetsvamp. Sedan ska han lägga pannan i djupa ulvleksveck.
Jag får helt enkelt alternera mina teorier.du menar att det finns ett IRL som måste få gå före? Hur ska det då gå med mina teorier?
Jag kan ta denna puck ikväll.Ni får gärna uppdatera röstlistan allt eftersom ni röstar.
Jag är fortfarande i Stockholm och kommer inte hem förrän runt 20.30.
Slänger in en röstlista från igår för att ha den lite aktuell:
Habina röstar på Lobelia
Lobelia röstar på Habina
Hedinn röstar på glömmerallt
Caisa röstar på Habina
Zassoo röstar på Lobelia
Niyama röstar på Caisa
Hedinn ändrar till Caisa
Koppen röstar på Lobelia
Glömmerallt röstar på Koppen
Matmissbrukaren röstar på Habina
Habina ändrar till Caisa
Jeffery röstar på Mammas
Habina1 var bybo
cirkus1 var spion
Det är alltid lite förbryllande med röständringar tycker jag. Habina1 gjorde nog ett försök att rädda sig själv kan jag tänka.
Hedinn röstar först tidigt på glömmerallt, som ingen annan röstar på och vid tillfället för sin röständring så är det en betydelselös röst som ändras, Jag undrar vad var meningen med den röständringen egentligen? Jag kan iofs fatta att man vartefter teorier och röster trillar in tycker att ngon blir skummare.
Håller med. Tycker också det är lite skumt att Caisa kommer in och "backar upp" Hedinn lite med att det är imponerande att hitta nånting, utan att kommentera att Hedinn väljer att rösta på dig hellre än MM med den motiveringen.
Att Caisa sen röstar på Habina som fått den otacksamma uppgiften att lägga en förstaröst när inget finns att gå på och Habina dessutom brukar rösta lite konstigt som god. Det känns skumt.
Kan erkänna att jag har missat att MM skrev så. Som sagt är jag inte i skarpaste läget idag och fick för mig att DL var vid åtta. Ska göra ett försök att gå igenom lite till, men måste ut och longera en häst nu.
Niyamas inlägg tycker jag var tänkvärt, tycker själv inte att min teori var direkt imponerande och Caisa borde väl vara medveten om att Habina ofta kan bli lynchad ganska tidigt, vilket är anledningen till att jag helst undviker att lägga en röst där nu, tycker inte hon kommit med något direkt avvikande från normalt.
Min spontana reaktion är att någon som röstat på Habina, mig eller ifrågasatt mig är ulv.
Nån måste ju vara ond bland dom.
Synd Habina att du åkte direkt. Igen
Känner spontant att jag får kika mer på Caisa. Det är säkert en ulv bland oss som röstade på Habina, och jag vet min roll, och Lobelias röst känns som en hämndröst.
Men det lär inte hända ikväll. Ska strax krypa ner i sängen.
Slänger in en röstlista från igår för att ha den lite aktuell:
Habina röstar på Lobelia
Lobelia röstar på Habina
Hedinn röstar på glömmerallt
Caisa röstar på Habina
Zassoo röstar på Lobelia
Niyama röstar på Caisa
Hedinn ändrar till Caisa
Koppen röstar på Lobelia
Glömmerallt röstar på Koppen
Matmissbrukaren röstar på Habina
Habina ändrar till Caisa
Jeffery röstar på Mammas
Habina1 var bybo
cirkus1 var spion
Det är alltid lite förbryllande med röständringar tycker jag. Habina1 gjorde nog ett försök att rädda sig själv kan jag tänka.
Hedinn röstar först tidigt på glömmerallt, som ingen annan röstar på och vid tillfället för sin röständring så är det en betydelselös röst som ändras, Jag undrar vad var meningen med den röständringen egentligen? Jag kan iofs fatta att man vartefter teorier och röster trillar in tycker att ngon blir skummare.
Sen så har det då antingen skett en lottning så att Habina1 rök eller så har någon använt sin specialförmåga så att Habina1 fick flera röster än Caisa.
visst är det jobbigt. Ännu värre är det när man gjort ett långt och genomtänkt inlägg och sen kommer nån jobbig jävel och postar antingen precis samma tankar eller helt motsatta tankar så man själv börjar tvivla och för börja om
Frågan är bara viljen roll de två avhoppade hade.
Får vi reda på det @Myrten ?
Här hajade jag till igår när jag skumläste. Kan det vara så att Koppen och Matmissbrukaren var tillsammans i lyan, matmissbrukaren hade förvarnat om att hon inte hann med att leka och Koppen sedan försäger sig i leken? För synsk tror jag inte att hon är...
I sådana fall skulle Koppen och Cirkus2 vara ulvar tillsammans.
Eller också är de så pass erfarna att de kan lyckas med en sån rövare för att folk tror att de inte borde göra en sån miss? Men det kan ha med att göra att jag är ny på det här och inte riktigt har förstått hur man "ska" göra...@Snurrfian Angående det du skrev om att Niyama och Hedinn verkar "backa upp" varandra, jag tror inte de skulle göra det om de satt i lyan tillsammans. De är lite för erfarna för att vilja kopplas ihop på det sättet, däremot tror jag absolut det finns en möjlighet att en av dem är ond, möjligen att ingen av dem är det. Spontan tanke som kom när jag läste igenom leken iaf, jag kan ha fel också.
Eller också är de så pass erfarna att de kan lyckas med en sån rövare för att folk tror att de inte borde göra en sån miss? Men det kan ha med att göra att jag är ny på det här och inte riktigt har förstått hur man "ska" göra...
Gah vad det här var svårt! Jag hoppades att någon skulle komma med några teorier som jag kunde köpa rakt av, men icke...
Tillbaka till pluggandet...