VM i fälttävlan (Ulvspel)

Eller också är de så pass erfarna att de kan lyckas med en sån rövare för att folk tror att de inte borde göra en sån miss? Men det kan ha med att göra att jag är ny på det här och inte riktigt har förstått hur man "ska" göra... ;)
Gah vad det här var svårt! Jag hoppades att någon skulle komma med några teorier som jag kunde köpa rakt av, men icke... :meh:
Tillbaka till pluggandet... ;)

Alla tänker så hela tiden tycker jag. :D "Ulvar SKA inte göra så... så det är fullt möjligt att de gör det bara för att vi inte skulle tro att ulvar gör det! :eek: " typ, även jag. :D Så som sagt, jag kan ha fel. ;)
 
@Caisa nej det är inget jag funderar över sådär konkret. :)

Och ja, då förstår jag. Att det innebär en närmare koll på cirkus köper jag rätt av, och parat med teorier mot cirkus kan det ju vara grund för en teori eller röst, var mer bara att det nog är svårt att få bemötande. :)
 
@Caisa nej det är inget jag funderar över sådär konkret. :)

Och ja, då förstår jag. Att det innebär en närmare koll på cirkus köper jag rätt av, och parat med teorier mot cirkus kan det ju vara grund för en teori eller röst, var mer bara att det nog är svårt att få bemötande. :)

Nej såklart. :) Jag har en del annat som Cirkus har möjlighet att bemöta dock, baserat på hennes eget inlägg, så där hoppas jag hon hinner bemöta mig innan DL. :)
 
Kan hoppa av om det är så.:o

Eftersom roller och sånt redan delats ut kanske det är lättare att vara med i nästa lek? Du kan ju läsa den här och fundera över vad du tror om alla, så kan du vara med i nästa från början, det brukar vara lättare att vara med från början tycker jag. :)
 
Nämnde ju förut att jag tyckte MMs röstmotivering var konstig men då hon hoppat av väljer jag att släppa det nu för det är svårt för @cirkus (var det va?) att svara på hur MM tänkte. Dock kanske jag håller ett extra öga på cirkus eftersom jag reagerade på MM.
 
Jag tycker att Habina definitivt har en poäng här, detta är det mest graverande hittills - en fullt möjligt ulvablooper.
Så - Jeffery röstar Koppen.
Och lovar att vara aktivare denna kväll, jämfört med gårdagstrumpetsvampsrensningskvällen.
Vänta här nu, på 20 min har du lyckats bestämma dig för @Koppen, jag som har suttit och läst hela dagen är mer förvirrad än jag var när jag började läsa. Hur kunde du bestämma dig så snabbt? Och lite misstänkt är du allt eftersom du gärna hade sett att ulvarna hann käka innan vi andra kunde komma igång!
Med tanke på att det ser ut att köra ihop sig till kvällen här (varför ska jag drabbas bara för att jag muttrade på @Mammas att hon lärt BARNEN gå före? Eller hästarna om vi nu ska vara sådana... ;) ) så ska jag nog ta och rösta redan nu.

Snurrfian röstar på Jeffery
 
Det känns som jag vet betydligt mindre än innan vi började spela. Nåja, nu har jag (nog) fattat att två åker ut per dag. Folk i gemen verkar inte veta något mer och bygger någon slags luftslotts teorier.

Jag hade en teori om Niyama då hon verkar ifrågasätta allt och dessutom har osedvanligt god koll på allt, men brukar hon ha det så faller teorin platt så jag får spåna vidare för mig självtills jag har någon slags teori (som jag förmodligen behöver leverera allt för tidigt).

Det där var en nutmärkt beskrivning på hur början av varulvslekar brukar se ut.:up:

Jag är oftast förrvirrad, med det går att trösta sig med att alla andra verkar inte så himla smarta jämt de heller:angel: :laugh:
 
Vänta här nu, på 20 min har du lyckats bestämma dig för @Koppen, jag som har suttit och läst hela dagen är mer förvirrad än jag var när jag började läsa. Hur kunde du bestämma dig så snabbt? Och lite misstänkt är du allt eftersom du gärna hade sett att ulvarna hann käka innan vi andra kunde komma igång!
Jag kunde bestämma mig för att lägga en röst så snabbt, eftersom jag läst tråden till och från under dagen, men inte haft den tiden att formulera mig på tillfredställande sätt.
Så bestämmandet att lägga denna nu, hade värkt fram tidigare under dagen.
 
Jag kunde bestämma mig för att lägga en röst så snabbt, eftersom jag läst tråden till och från under dagen, men inte haft den tiden att formulera mig på tillfredställande sätt.
Så bestämmandet att lägga denna nu, hade värkt fram tidigare under dagen.

Kommer du att komma in och teoria mer under kvällen? Just nu är du väldigt svår att placera, och kommer du bara skriva teorier som i röstningsinlägget finns det väldigt lite att gå på angående dig.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 318
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp