Nu måste jag iväg!
Mina huvudmisstänkta ur det knappt existerande som fanns att gå på var Lobelia och Habina, de röstar då såklart på varandra.
Och med teorier det är svårt att säga så mycket om dag 1, eftersom jag håller dem båda misstänkte kan jag inte direkt klandra dem för rösterna och det finns verkligen toklite (vad jag hittar iaf) att gå på. Lägg till att det var två tidiga röster. Lobelias uppfattar jag mest som en hämndröst.
Hedinns röst kändes lite hastig, men samtidigt, igen - det finns så lite att gå på att jag mest imponeras över att hon hittade nåt alls som inte är ot-relaterat.
Dock verkar hon missförstått gas inlägg? (själv tyckte jag det var lite rörigt så jag är inte riktigt säker på vad hon menade.
)
Koppen verkar ha kommit igång, även jag reagerade på att hon inte verkade vilja förknippas som vänlig med Hedinn.
Caisa röstar på Habina
Då hon verkat lite väl sugen på att fuska, att hon i hennes röst lite "ursäktar" rösten i sig eftersom Lobelia är ny (det får mig att känna det lite som att hon kanske inte alls tycker Lobelia är så misstänkt, utan mer att hon kan bygga en teori där. Möjligen god som inte kan/hinner leta andra teorier. Eller ond som vet att Lobelia är god?
Lägg till den lite udda kommentaren om att hon inte vill förknippas med Hedinn, så hamnar min röst där ikväll.