Bara för att folk ifrågasätter dig behöver inte betyda att de är Onda.Fyra är ändå fyra Och det är några till som ifrågasätter bla mig.
Hatar att sitta vid paddan det är så mäckigt att citera, backa, etc...
Inte heller att du är God.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att folk ifrågasätter dig behöver inte betyda att de är Onda.Fyra är ändå fyra Och det är några till som ifrågasätter bla mig.
Hatar att sitta vid paddan det är så mäckigt att citera, backa, etc...
Att du skulle bli skeptisk av det där räknade jag med. Men jag kan faktiskt ändra röster som god också, om nån dyker upp med nåt (enligt mig) vettigt som jag själv inte tänkt på innan.Tycker nog Caisas röst är den som skaver mest. Sen Hedinn känner jag mig väldigt skeptisk till. Har för mig att hon gjort sådär förut som ond, slängt iväg en röst och sen ba "oj hoppsan var det inte så som jag trodde".
Nej. Det brukar det aldrig vara...Bara för att folk ifrågasätter dig behöver inte betyda att de är Onda.
Att du skulle bli skeptisk av det där räknade jag med. Men jag kan faktiskt ändra röster som god också, om nån dyker upp med nåt (enligt mig) vettigt som jag själv inte tänkt på innan.
Sen vet jag givetvis inte om det gör dig god, du kan vara ond och ville bli "godförklarad" genom att inte misstänka någon av dem som låg mest i riskzonen för att åka (med reservation för att jag inte har koll på hur ställningen såg ut då), eller skydda en ulvkollega eller vad som helst.
Men jag tyckte det du skrev var vettigt och det var ju inte direkt så att jag hade några kraftiga misstankar mot glömmerallt, plus att jag tyckte att rösterna kom lite väl lätt på Habina och Lobelia.
Ja..? Hon talade allmänt, och lobbade därvid för ett speciellt utfall just i denna lek. Som jag tyckte var det mest ögonbrynhöjande hittills på tolv sidor lek.
Ur en nybörjares ögon så verkar Jeffery väldigt insatt i vem som är vem... Men det kanske kommer av att ha varit med flera gånger?Bara för att folk ifrågasätter dig behöver inte betyda att de är Onda.
Okej, då förstår jag. I det här fallet kan jag nog dock skylla på febern, orkade inte läsa igenom allt så noga och trodde att DL var vid åtta, så jag hade lite bråttom att rösta.Det var inte röständringen i sig utan att du inte hade koll på vad MM skrivit, jag har i bakhuvudet nånstans att du gjort en liknande grej och sen backat på samma sätt. Att det liksom inte är så noga när du är ond. Förstår dock att du kan göra missar även som god.
Jag vill bara säga att Buke trasslar som för mig, vilket är minst sagt stressande i denna situation. Jag tror tyvärr att det beror på den här datorn (eg surfplatta med tangentbord) som möjligen sett bättre dagar. Samtidigt orkar jag inte åka och hämta min jobbdator.
Om uppdateringarna dröjer beror det på att programhelvetet (jag menar Internet Explorer) stängs av och måste startas om och... Ber om ursäkt!
Jag är av samma anledning inte så snabb att svara på PM. Tar tid att få upp dem.
@Mammas har gjort avbön, men var är @cirkus och @bumpo?
Jag är hemskt ledsen att jag har missat att rösta. Jag tror det är allra första gången jag inte lycktas smita iväg alls idag och få till en röst. ibland så är det inte möjligt att i förvg varna för att man kanske måste ha låg aktivitet och idag var en sån dag. Jag hoppas verkligen att det inte upprepas
Från "Varulvslekarnas anmälningstråd":
Eftersom detta är relevant för speltråden, och hur jag tänker rösta tas detta här.
Utan att veta CB's roll anser jag att ändå att detta skulle vara det vettigaste tillvägagångssättet för leken, om vi nu inte hade någon nytillkommen att axla rollen. Att låta någon som redan deltagit, så att dennes inlägg blandas på två skilda roller tycker inte jag är så jättebra. Inte heller som förra leken, då Outofservice försvann som God vid första lynch pga w.o, samtidigt som vi lynchade en annan stackare. Jag anser att Goda sidan arldrig hämtade sig från den dubbelchocken.
Så jag tror helt enkelt att Mammas vet betydligt mer om CB's roll (numera Snurrfians) än vad som är nyttigt om man finns på den Goda sidan. Jag tror att Mammas av rent egoistiska skäl tycker att det vore dumt om CB försvann ut till höger via walk over, och det beroende på att båda är ulvalika Fuskare.
Jeffery röstar därför Mammas.
Inte ens på muggen?
Bara för att folk ifrågasätter dig behöver inte betyda att de är Onda.
@cirkus - men du fick en bh av Jean Paul Gaultier. Sååååå praktisk att ha i stallet.
Vad är det som gör att jag känns märklig?Rent kort om kvällen: heddan och caisa känns spontant mest märkliga. Vet ännu inte om det innebär att de är onda, men de två kommer jag att hålla mer koll på. Annars vet jag inte om jag kan säga så mycket av min genomläsning nu, äf rätt trött. Återkommer imorgon!