VM i fälttävlan (Ulvspel)

Jag tycker att man i så fall kan försöka hålla leken inom en och samma tråd.
Mammas själv var ju osäker på var hon skulle skriva sin text jag refererade till.

Fast det Mammas skrev hör ju egentligen inte specifikt till denna tråden, utan hon pratade ju mer allmänt uppfattade jag det som.
 
UPPDATERING!

Habina var stolt när hon stod och väntade på groomen som skulle komma med hennes häst. En fjording i VM. För första gången! Fantastiskt! Och hon skulle rida, helt osannolikt. Hon sörplade lite på champagnen. I förväg. Hon visste att hästen var fräsch som en nyponros. Fjordhästar är hållbara. Men så kom en funktionär och sa till henne att hon var tvungen att komma. Där stod en veterinär med en chipläsare... och såg bister ut. Habina såg genast misstaget. Det där var ju inte hennes häst. En fjordhäst, visst – men inte hennes. Någon hade gjort ett misstag, bytt! Men det spelade ingen roll att hon försäkrade att hon inte hade någon kännedom om tilltaget, det blev disciplinnämnden. För man får faktiskt inte försöka mygla in en annan häst på veterinärbesiktningen!

Habina var ryttare (bybo).
Natt-DL om 1,5 timme (kolla Buke-klockan när inlägget är postat, det är den jag går på)
 
Jag tycker att man i så fall kan försöka hålla leken inom en och samma tråd.
Mammas själv var ju osäker på var hon skulle skriva sin text jag refererade till.

Jag tycker inte det hade med den här leken att göra överhuvudtaget utan jag såg det som en generell disskusion om hur den typen av situationer ska hanteras.

Sen oavsett så håller jag inte med i teorin oavsett var mammas postat det där inlägget och om det har med den här leken att göra eller ej så tycker jag inte det säger något om Mammas roll. (Kanske för att jag håller med Mammasom det hon skrev i inlägget.)
 
Min spontana reaktion är att någon som röstat på Habina, mig eller ifrågasatt mig är ulv.
Nån måste ju vara ond bland dom.

Synd Habina att du åkte direkt. Igen :(
 
Jag tycker att man i så fall kan försöka hålla leken inom en och samma tråd.
Mammas själv var ju osäker på var hon skulle skriva sin text jag refererade till.

Jag tycker inte det hade med den här leken att göra överhuvudtaget utan jag såg det som en generell disskusion om hur den typen av situationer ska hanteras.

Sen oavsett så håller jag inte med i teorin oavsett var mammas postat det där inlägget och om det har med den här leken att göra eller ej så tycker jag inte det säger något om Mammas roll. (Kanske för att jag håller med Mammasom det hon skrev i inlägget.)
 
  • Gilla
Reactions: MM
Tycker nog Caisas röst är den som skaver mest. Sen Hedinn känner jag mig väldigt skeptisk till. Har för mig att hon gjort sådär förut som ond, slängt iväg en röst och sen ba "oj hoppsan var det inte så som jag trodde".

Dag 1
(Habina röstar på Lobelia)
Lobelia röstar på Habina
(Hedinn röstar på glömmerallt)
Caisa röstar på Habina
Zassoo röstar på Lobelia
Niyama röstar på Caisa
Hedinn ändrar till Caisa
Koppen röstar på Lobelia
Glömmerallt röstar på Koppen
Matmissbrukaren röstar på Habina
Habina ändrar till Caisa
Jeffery röstar på Mammas
 
Förlåt! :o Det blev middag, åka och handla och sedan var jag så fokuserad på min joggingrunda att jag helt glömde bort leken! :o Hade jag gissat att vi skulle iväg efter middagen hade jag såklart röstat tidigare, nu blev det bestämt lite hastigt. Kom på det mitt ute på spåret 21:09, skickade en ursäkt till @Myrten samtidigt som jag sprang och satte mig här för att skriva ursäkten innan duschen! Nu ska jag läsa tråden mer noga och återkommer med reflektioner! Sorry! :o
 
Jag vill bara säga att Buke trasslar som :devil: för mig, vilket är minst sagt stressande i denna situation. Jag tror tyvärr att det beror på den här datorn (eg surfplatta med tangentbord) som möjligen sett bättre dagar. Samtidigt orkar jag inte åka och hämta min jobbdator.

Om uppdateringarna dröjer beror det på att programhelvetet (jag menar Internet Explorer) stängs av och måste startas om och...:arghh::arghh::crazy: Ber om ursäkt!

Jag är av samma anledning inte så snabb att svara på PM. Tar tid att få upp dem.

@Mammas har gjort avbön, men var är @cirkus och @bumpo?
 
Vet inte vad LL säger men det har hänt i lekar att inaktiva får varningar och sedan åker de ut

" Vid missad röstning riskerar man att kickas från leken. Meddela LL vid förhinder! OBS! Lägg en säkerhetsröst om du vet att du kan ha svårt att hinna! Det är viktigt att rösta, för det är ursvårt för andra att bilda sig en uppfattning om spelare som inte röstar."

/extraknäcker som LL igen
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp