Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker samma därJag håller på apparnas sätt att räkna, känns som tiden går mycket fortare då.
Stör mig också! Som att behöva backa tillbaka i utvecklingen varje gång jag är hos Bm...Jag blir oxå störd på att Mvc räknar fullgångna veckor medan appen räknar veckan du är i
Blir så förvirrad och sedan vill jag bara att bebis ska vara ute så jag kan återgå till mitt normala jag igen Menar att jag får in i v32 i morgon låter bättre än att BM säger v31
Hur vanligt är det med en mindre blödning senare i graviditeten? Har inte haft någon alls sedan befruktning. Men nu när jag var uppe och kissade kom för en ga ska ordentlig vattenliknande flytning sedan kom det blod på pappret.
Jag ska ringa FL sedan, men ska ge det någon timme till så bebis i magen hinner vakna. Det var fullt liv igår men hon brukar dröja till 8-9 innan hon ger liv från sig på morgonen.
Är inte direkt orolig egentligen.
Det känns ju jättetidigt i v32 (31 fulla veckor idag). Men det var min första tanka med.Kan vara vattnet som börjar sippra
Det känns ju jättetidigt i v32 (31 fulla veckor idag). Men det var min första tanka med.
Men blodet känns konstigt, jag minns på riktigt inte hur det var sist. Kan blodet vart en del av slemproppen? jag vet inte om jag vågar bildgoogla det
Det gjorde jag, lite för att jag är nyfiken själv medOj, ja det är tidigt men inte helt osannolikt. Tycker du ska lägga en binda i trosorna och se om de kommer mer. Om inte annat så kan bm kolla/lukta på det på förlossningen
Det gjorde jag, lite för att jag är nyfiken själv med
Det låter så bisarrt, "så kanske bm vill lukta på FL"
Men vet att de oxå brukar ge det tipset
Messade mannen om det. Han har jobbat natten och sover kvar På jobbet för att börja igen 15.40
Frågade om jag hade möjlighet att väcka honom om jag behövde åka in och kolla (jag är hemma själv med en mkt förkyld 2 åring, han är 12mil söderut)
Hans svar var "helst inte, det kommer bli en tung natt som det är, men självklart kan du ringa om du behöver, annars vaknar jag vid 14".
Vadå noll förståelse...
Sedan svarar han inte ens när jag skickade ett urklipp från 1177 vad det kan bero på
Samt att jag inte ringer honom om jag inte behöver honom. Antingen att komma hem och ta Havanna Anna eller följa med.. Jäkla karlslok!
Nu har jag gnällt klart. Förlåt för det!
@YaHilweh Börja med att ringa till förlossningen och hör vad de säger. Finns ingen mening med att lösa problem som inte uppstått ännu, tar bara onödigt med energi.
Jag hade nog kunnat svara som din man efter ett nattarbete. Jag tolkar det som att det är ok att ringa om det verkligen behövs, annars är det tacksamt om det väntar tills jag vaknat. Man är verkligen bombad efter att ha jobbat natt och det som rör sig i huvudet är inte så mycket mer än hur man ska få ihop tillräckligt många timmar sömn för att fixa nästa natt. Det jämförs ju med att vara full när man jobbat natt
Sen kanske det inte är det svaret man vill ha när man är i din situation, det håller jag med om!
Buke är nog bäst för att få sympatier (förutom jag då)Jag vet att han är mer ett lik när han jobbar natten. Och skift på sättet han jobbar är inte sjyst mot kroppen. 21-07.40 i natt, 15.40-03 kommande natt.
Men jag var mest ute efter lite sympati, just nu surar jag mest ihop (skyller på hormoner) och ringer hellre hans mamma som oxå är på jobbet och i så fall åker in själv
Men någon måste isf ta dottern. Därför jag behöver ringa hennes farmor i så fall
Men lillasyster rör på sig nu, har mensliknande värk. Så ska ge det lite till innan jag ringer. Tänkte ringa mvc först mest för att jag är mest bekväm med min bm
Men jag tror inte att det egentligen är något
Buke är nog bäst för att få sympatier (förutom jag då)
I värsta fall kan hon få en tur på Gekås Min man har tydligen ett behov av att boa och har bestämt att vi ska åka dit idag. Jag är lite sådär nöjd över det beslutet
Men ändå bra att ha farmor som backup, hon kanske kan vabba?
Ja men det låter som en bra idé med din egen BM
Ja han tog förnuftet till fånga och fixade barnvakt till sonen. Men han skulle dit. Och jag ska med?!?!Gekås såhär innan jul en fredag, det låter som en mardröm i mina öron
Vi behövde inte boa något. Det enda jag kommer köpa till är en fidella sele. Annars har vi allt, har köpt barnvagn dock.
Jag var där för några veckor sedan. Mannen och dotter i lekandet medan jag plockade ihop det vi behövde. Så det tog oss 40 min. Men så mycket folk, jag hoppas att ni har mer tur idag!Ja han tog förnuftet till fånga och fixade barnvakt till sonen. Men han skulle dit. Och jag ska med?!?!
Annars får jag väl hoppa ner i kundvagnen och peka stadigt med hela handen "framåt"Jag var där för några veckor sedan. Mannen och dotter i lekandet medan jag plockade ihop det vi behövde. Så det tog oss 40 min. Men så mycket folk, jag hoppas att ni har mer tur idag!
Det finns rullstol att låna, menar han släpar dit dig, då får han väl knuffa
Annars får jag väl hoppa ner i kundvagnen och peka stadigt med hela handen "framåt"
Tydligen så behövde han köpa kalsonger?! Jag tror stenhårt på att det är hans sätt att mentalt förbereda sig på bebis, han vill boa. Så då går jag med på det som den tillmötesgående frun jag är
Det är alltid han som vill dit också, konstigt nog!
Ja jag har bara lyckats köpa ett par där hittills. Vi är inte där sååå ofta. Var mer när jag hade 25 minuter dit.Haha. Min man skulle aldrig offentligt våga erkänna att han vill dit. Men det är oftast han som kommer med förslaget här hemma med.
Men jag kan i framtiden rekommendera att köpa skor på skoboo till barn. De har bra skor och bra priser. Jag köpte ett par superfit till dottern i år för 499:- där. I varenda butik i Varberg kostade dom 999 eller 899:-
Ja jag har bara lyckats köpa ett par där hittills. Vi är inte där sååå ofta. Var mer när jag hade 25 minuter dit.
Men superfit är verkligen toppenskor!
Sonens fötter har vuxit nästan 3 cm sen i Januari så det har blivit dyrt