Min svärmor är en otroligt "stark" personlighet... Har tyvärr svårt för så dominanta personer. Men ville ge henne en stor smäll förra veckan. Sonen har ju svårt så liten som han är med att ha blivit storebror. Så kommer hon och hennes mamma på besök och tar fram inslagna paket. Är det till mig frågar han. "till dig? Det är det väll lillasyster som ska ha?" får han till svar. Och jag ser hur ledsen och frågande han blir...
en fyrabarns mor... Men tyvärr betyder ju inte många barn att man har ett barnperspektiv.. Hon drog sen fram en tidning oinslagen till honom.
Har så svårt för dom som kommit hit och inte ser sonen. Hon sover och vad mer är det sen? Sover hon så sover hon. Om inte annars så är hon ju med mig och pappa. Så snälla se killen som ni alltid annars är med?
Igår var dom här och hon fick hålla första gången. först grät skruttan och jag tänkte precis gå fram,men då gick hon iväg med henne och hon slutade gråta. Försökte trösta mig med att var hon helt missnöjd hade hon signalerat mer. För hon somnade sen hos farmor. Hon är alltid tydlig annars när hon är mammig. Men... Ja... Jag har svårt för svärmor ibland. Svärfar är helt amazing som person däremot. Annars så har jag inte direkt något emot dom. Bara svärmor ibland som är....