Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskar nästan att man hade ett exakt datum när bebisen ska komma. Vad enkelt allt skulle vara!
Jag har börjat packa neccessären som ska vara i bb-väskan. Nu orkar jag inte packa mer.
Jag måste handla in lite saker att ha med till bb också, men jag är pank tills barnbidraget kommer på onsdag och då jobbar jag kvällen så då blir det inget handlat.
Den här bebisen får verkligen inte komma innan bf, då hinner jag inte med mig
Verkligen jag tror också att vikten försvinner "av sig själv", det känns så iallafall. Längtar efter att snön ska försvinna så att det går lite lättare att promenera ordentligt med barnvagnen. Hoppas Ellie har en bra kväll, det har Viktor
Freja vägde 3770 gram som 4 veckor gammal ska till BVC imorgon och hoppas att kurvan är bättre än sist. Vi har gissat viktökning jag och gubben. Han gissar på 350 gram och jag 250 gram viktökning under dessa 2 veckor. Får se vem som är närmast
Jag är beräknad på lördag 23/2.
Storasyster kom 9 dagar efter bf, så jag räknar med att den här bebisen också kommer efter bf.
Imorgon har jag min sista arbetsdag 12-21, på torsdag ska jag vila och storhandla, på fredag ska jag försöka förbereda det sista innan bebisens ankomst, på lördag ska vi på barnkalas och klädbytardag, på söndag är det avslutning på dotterns simskola och på måndag ska jag jobba på dotterns dagis så jag hoppas inte bebisen kommer innan tisdag
Håller tummarna att du får din bebis så fort som möjligt nu
*kl*
Här har vattnet gått!!!
Så nu väntar jag på mer regelbundna värkar och har precis pratat med förlossningen och vi ska in dit vid 22 så de kan kolla att allt ser bra ut..
Så skönt att det äntligen händer något!!
Hoppas värkarna kommer tillbaka nu så du får din lilla bebbe snart .
Nu är jag snart ensam gravid här, tror jag får hoppa över till vår-tråden istället
Med den tiden det här tar så kan jag nog följa med dig över i vårtråden
För här händer inte mkt.. Oregelbundna sammandragningar men annars segt. Har en tid vid 10.00 då de ska diskutera fortsättning (sätter tydligen in antibiotika för infektionstiskens skull) och sen får man vänta.. Och vänta. Sätter igång mig senast 48h efter vattenavgång annars. Sega lilla bebis!
Nåja. Vattnet har också slutat sippra under natten. Undrar varför.