Vinterförälder 2012/2013 del 2

Sv: Vinterförälder 2012/2013 del 2

Även jag håller tummarna under morgondagen (ja, nu med såklart! Än är det inte för sent för en spontan förlossning ;)) och tänker på er!

*kl*
Dagen innan BF, och jag har inte gjort mkt annat än slöat. Eller okej, gått en liten vända på stan, tvättat två maskiner tvätt och tvättat av vagnen, smort den osv och satt dit liggdelen. Utöver det har jag legat rätt mkt på soffan, jag måste erkänna att jag gillar det här med att vila ut bebis. :D
Funderar på om det kanske dessutom funkar, iaf lite grann. Bebis är långt nere och bökar nu, kommer stötar av smärta i tappen eller vad tusan det är ibland när hen håller på och jag funderar på om jag haft någon form av teckenblödning idag.. Inte rent blod, utan snarare färgade flytningar.. Återstår att se vad som händer, räknar dock med att det blir övertid.. Men än ska jag väl inte ge upp, bebis har ju lite mer än ett dygn på sig innan det blir så. :angel:

Åh, spännande! :bump: Jag fick sånna där färgade flytningar och Hugo var ute inom 24 timmar sen! :idea: Din bebis är kanske punktligast hittills! :D

Bebis måste ju vara som ett litet russin där inne nu, h*n har ju varit där så länge! Helt klart dags att komma ut från badet nu! :angel: :D

Det är ju allid svårt att ta sig upp från ett varmt bad, jag kanske skulle ta och skruva ner värmen för den ;)

Jag håller tummarna tillbaks! :laugh: Tänk om vi får två bebisar i tråden imorgon :laugh:

Vi kan ju alltid hoppas, det vore himla skönt att bli av med magen snart. :D Det är en aning jobbigt att försöka ha dottern i knät när magen bara puttas :rofl:

Och här vågar jag inte ropa hej för tidigt... men...

Har haft tydliga värkar med runt 15-25 minuters mellanrum senaste timmarna... så vem vet :angel:

Om det inte är såna där j-kla fejkvärkar igen, då dör jag :devil:

Det kanske blir tre bebisar i tråden i morgon hoppas vi på då! :idea: :D

Håller tummarna för dig också!

Men åh, har du inte fattat det än?! :eek: :mad: :D

Jag har väl sagt att jag är helt nybörjare på det här med fullgångna bebisar!? Jag kommer att hålla det emot er andra här i tråden att ni inte upplyst mig tidigare :mad:;)

Jag har väl sagt att jag är helt nybörjare på det här med fullgångna bebisar!? Jag kommer att hålla det emot er andra här i tråden att ni inte upplyst mig tidigare :mad:;)

Äsch, jag trodde du fattat det när jag lägger mig i varma bad för att sluta ha sammandragningar! ;)

Varmt = stanna längre.
Kallt = ut fort som tusan.

:D

Vi kan ju alltid hoppas, det vore himla skönt att bli av med magen snart. :D Det är en aning jobbigt att försöka ha dottern i knät när magen bara puttas :rofl:

Vi har samma problem, men storebror vill gärna putta tillbaks och det gör o n t :crazy: (ja, jag hindrar honom förstås men ibland är han snabbare än mig och jag förstår ju att han vill sitta i famnen...)

Wow, det vore ju jackpot! :D För det har ju varit dåligt med bebisleveranser här, givet hur många som var beräknade den här veckan!

Äsch, jag trodde du fattat det när jag lägger mig i varma bad för att sluta ha sammandragningar! ;)

Varmt = stanna längre.
Kallt = ut fort som tusan.

Om jag inte skriver mer ikväll så vet ni att det är för att jag är ute och rullar mig i snön :D

Vi har samma problem, men storebror vill gärna putta tillbaks och det gör o n t :crazy: (ja, jag hindrar honom förstås men ibland är han snabbare än mig och jag förstår ju att han vill sitta i famnen...)

Samma problem här också. Hugo blir arg på magen när den är i vägen. Då drar han upp tröjan på mig och pruttar på den med munnen! :angel: :D

animated%20snowman.gif

;)

Det kan inte vara lätt att vara blivande storasyskon alla gånger, redan nu bråkas det ;)

Ferrari, jag håller tummarna stenhårt för dig! Förhoppningsvis får både du och uva ut era små till imorgon, och jag lever på hoppet än så länge :D

Det kan inte vara lätt att vara blivande storasyskon alla gånger, redan nu bråkas det ;)

Ferrari, jag håller tummarna stenhårt för dig! Förhoppningsvis får både du och uva ut era små till imorgon, och jag lever på hoppet än så länge :D

Jag håller tummarna för er också i natt och i morgon! :D

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 868
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 208
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 655
Senast: supersonic
·
Gravid - 1år Dags för ny tråd! November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke född 5/12 December: 6/12 - Karolajna, andra barnet, flicka (Vilja)...
98 99 100
Svar
1 994
· Visningar
91 084
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar