Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt hot fick fart på dig! Hoppas hursomhelst att det sätter igång av sig själv innan söndag! Det är ju alltid bättre om det kommer igång "naturligt".
Det är min inställning också. Ville jag ha fler barn, men tvekade på grund av t ex en jobbig förlossning, så skulle jag vara beredd att gå ganska långt för att bearbeta det och inte låta en så liten del av föräldrablivandet hindra mig.
Efter att ha haft värk konstant som aldrig släppte ordentligt i en halvtimme så gick jag upp och tog alvedon. Det verkar hjälpa i alla fall, så än en gång är det förvärkar det handlar om i alla fall.
Ingen aning. Jag vet att jag förra gången i princip aldrig hade några pauser...
Vi har en liten tjej med hydronefros, hon har inga problem alls av det. Som bebis fick hon äta antibiotika dagligen de första 3 månaderna (kan ha varit 4), men sen slapp hon det. Det var en hel del prover så vi fick inte gå på tidig hemgång, och sedan var det ultraljud och kontraströntgen några gånger. Det värsta som jag upplevde var när de skulle sätta kateter på henne och inte lyckades, då ville jag bara göra det själv (är ju sjuksköterska) men jag höll tyst...
Hon har haft en UVI och behandlades då med AB igen, längre än normalt förstås, men annars är det inga problem. De pratar om att släppa henne snart, emn njurbäckena är fortfarande liiite för stora jämfört med hur de ska vara. Ska på UL den 14/1, håller tummarna för att de kan släppa oss då.
Det jag tycker är trist är att hon inte går att försäkra pga detta... Bara olycksfallsförsäkring, som kan omprövas senare när hon ev är friskförklarad, men sen fick hon ju astma också, antagligen efter en RS-infektion, så då vet jag inte hur de ställer sig till det hela.
Spännande! Du fanns i te med i listan i TS, när har du BF?