Dom är lätta i jämförelse med bäddsoffan jag kan knappt flytta/dra en sån hemma några meter men den vanliga kan jag bära själv. Hiskelig skillnadDen vanliga är ju astung den med iaf de äldre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom är lätta i jämförelse med bäddsoffan jag kan knappt flytta/dra en sån hemma några meter men den vanliga kan jag bära själv. Hiskelig skillnadDen vanliga är ju astung den med iaf de äldre
Oj då har du nog en nyare modell för min ektorp lyfte man inte själv hahhaaDom är lätta i jämförelse med bäddsoffan jag kan knappt flytta/dra en sån hemma några meter men den vanliga kan jag bära själv. Hiskelig skillnad
Vet inte om nån svarat och orkar inte läsa igenom hela tråden så svarar direkt …Ringde till Fk i em. Fick veta av en arbetskompis att om man har sjukpension (sjukersättning) från Fk, så kan man få ett intyg, så att man får ett billigare busskort på UL. Månadskortet där kostar nu 840 kr i månaden, med intyg typ 500 kr...
Fast om någon månad är det väl då du behöver det som bäst, läs gräva trädgårdsland mm Då behöver du inte tänka utan bara använda kroppenIdag var kortisonet extra effektivt.
Vandrar runt som en osalig ande här hemma och försöker få ro att göra något konstruktivt men varken kropp eller hjärna samarbetar. Plus att jag har något odefinierabart sug som gör att jag helst vill tugga på något hela tiden. Så, jag dricker vatten för att dämpa.
Tänk om det kunde sätta fart på hjärnan också istället för bara kroppen. Men jag blir enfaldig och okoncentrerad bara.
Nåväl. Det värsta går väl över snart. Ser verkligen fram emot att få börja trappa ner kortisonet om någon månad.
/gammelskröplet
Jag dricker rödvin och läser om skolastisk sexualetik. En helt vanlig lördagseftermiddag med andra ord.
Kör en maskin tom med lite medel i mellan såHrm....stinkande hästbenskydd åker i tvättmaskinen, hästbenskydd kommer ut FORTFARANDE stinkande....(de åker en andra vända i maskinen). Betyder detta att mina kläder kommer att stinka nästa gång jag tvättar ???
Ha en trevlig kvällFy va ja e svettig nu, kört värsta städpasset, värre än att gå på gymmet, nu är lägenheten skinande ren, vet inte när den var så här ren senast.
Ikväll väntar herrbesök, som troligen sover över också.
Lär inte va så aktiv här efter 19:00 å framåt.