Ok. Inget jag visste innanVet inte om nån svarat och orkar inte läsa igenom hela tråden så svarar direkt …
Det intyget gäller på SJ och sf bio också. Plus på några fler ställen, man får fråga sig fram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Inget jag visste innanVet inte om nån svarat och orkar inte läsa igenom hela tråden så svarar direkt …
Det intyget gäller på SJ och sf bio också. Plus på några fler ställen, man får fråga sig fram.
Idag är det ett år sen styvfar gick bort i cancer. Lider så med mamma..
En annan ska börja pendla igen... Får se hur länge man orkar...Jag hatar Skånetrafiken. Hett och innerligt.
En annan ska börja pendla igen... Får se hur länge man orkar...
Idag är det ett år sen styvfar gick bort i cancer. Lider så med mamma..
Det brukar faktiskt funka, men tanken att flytta tillbaka till Malmö har slagit mig.Hoppas att de uppför sig!
Jag befattar mig bara med Skånetrafiken när jag måste. Idag var jag tvungen då varken SJ, Bus4you eller Swebus hade avgångar på kvällen
Bara i Norge... Undrar vad slagsmålet handlade om. https://www.aftonbladet.se/nyheter/...len-efter-skidtavling--folk-pa-tunnelbanespar
Ok skjut mig. Är på ”schlagerkväll” med ett gäng barnfamiljer. SCHLAGER. BARN.
En man sa precis att ”ja alltså det finns ju inte direkt några snygga lesbiska tjejer”
Jag bara
Ok skjut mig. Är på ”schlagerkväll” med ett gäng barnfamiljer. SCHLAGER. BARN.
En man sa precis att ”ja alltså det finns ju inte direkt några snygga lesbiska tjejer”
Jag bara
Finns det ingen alkohol i närheten?
Tänk på BARNENJa. Men den flödar tyvärr inte direkt. Kommer inom kort att börja servera mig själv.