Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är nu på plats hemma och tv:n sattes nyss på! Min vän hade hamnat i diket inte så jättelångt härifrån, lite sen var hon också då det gick segt från Stockholm hit och sen såg hon inte vägkanten pga att det fattades vägpinnar. Sen dog mobilen och hon viste inte vad hon skulle göra så gått hela vägen hem till mig och jag ringde min granne som var ute på fem röda för att åka dit och få loss :love:.
Så nu hoppas jag hon lärt sig en läxa! 1. Tanka telefonen full innan du åker till landet.
2. Finns det inga vägpinnar på sidorna var supernoga med att kolla vart vägen går och kör där andra redan kört.

Nu Melodifestival, vin och chips!

Är nu på plats hemma och tv:n sattes nyss på! Min vän hade hamnat i diket inte så jättelångt härifrån, lite sen var hon också då det gick segt från Stockholm hit och sen såg hon inte vägkanten pga att det fattades vägpinnar. Sen dog mobilen och hon viste inte vad hon skulle göra så gått hela vägen hem till mig och jag ringde min granne som var ute på fem röda för att åka dit och få loss :love:.
Så nu hoppas jag hon lärt sig en läxa! 1. Tanka telefonen full innan du åker till landet.
2. Finns det inga vägpinnar på sidorna var supernoga med att kolla vart vägen går och kör där andra redan kört.

Nu Melodifestival, vin och chips!

Åh så skönt att det gick rätt bra iaf! Hoppas det inte var några större skador på bilen (snö är rätt förlåtande vet jag av erfarenhet ;)). Du får ge henne en powerbank i present nästa födelsedag :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 587
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Burkmat
  • Autistisk bror