Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på BARNEN
Ja. Men den flödar tyvärr inte direkt. Kommer inom kort att börja servera mig själv.
Du å jaJa det är ju mitt expertområde *fyller på vinglaset*
Är nu på plats hemma och tv:n sattes nyss på! Min vän hade hamnat i diket inte så jättelångt härifrån, lite sen var hon också då det gick segt från Stockholm hit och sen såg hon inte vägkanten pga att det fattades vägpinnar. Sen dog mobilen och hon viste inte vad hon skulle göra så gått hela vägen hem till mig och jag ringde min granne som var ute på fem röda för att åka dit och få loss .
Så nu hoppas jag hon lärt sig en läxa! 1. Tanka telefonen full innan du åker till landet.
2. Finns det inga vägpinnar på sidorna var supernoga med att kolla vart vägen går och kör där andra redan kört.
Nu Melodifestival, vin och chips!
Det kan vara bättre än såOk skjut mig. Är på ”schlagerkväll” med ett gäng barnfamiljer. SCHLAGER. BARN.
En man sa precis att ”ja alltså det finns ju inte direkt några snygga lesbiska tjejer”
Jag bara
– Folk är riktigt förbannade, det finns folk som har svimmat och bärs i väg. Folk har ångest, panik och det skickas runt ventolin om folk skulle få astmaanfall, säger vittnet.
Nu ska man inte minimera skador men
Tja, med tanke på deras skidåkare så...
Va? Var?Nu ska man inte minimera skador men
Idag är det ett år sen styvfar gick bort i cancer. Lider så med mamma..
heartIdag är det ett år sen styvfar gick bort i cancer. Lider så med mamma..