Försöker sova, men det e lögn i helvete när det är en som drar timmerstockar bredvid. Inte van vid detta ju, å inte hjälper de å sparka/putta heller. Börjar överväga hörselskydd... :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ex fru brukade slå mig i ryggen tills jag vaknade eller ändra läge så jag slutade snarka. (inte att rekommendera),Försöker sova, men det e lögn i helvete när det är en som drar timmerstockar bredvid. Inte van vid detta ju, å inte hjälper de å sparka/putta heller. Börjar överväga hörselskydd... :/
Vet inte vart ryggen e i mörkret ju. Använt benen å puttat rätt rejält på honom, så han lyfte från sängen. Nåväl somnar väl så smångingom.Min ex fru brukade slå mig i ryggen tills jag vaknade eller ändra läge så jag slutade snarka. (inte att rekommendera),
Hoppas det, för mig är det kört. Jag kan ju ta sömnpiller men vill inte det.Vet inte vart ryggen e i mörkret ju. Använt benen å puttat rätt rejält på honom, så han lyfte från sängen. Nåväl somnar väl så smångingom.
Vi får se om ja lyckas sova.annars djävlar ska det pikas imorrn.Hoppas det, för mig är det kört. Jag kan ju ta sömnpiller men vill inte det.
Lycka till!Vi får se om ja lyckas sova.
Snarkar du? Det har jag aldrig märkt.Min ex fru brukade slå mig i ryggen tills jag vaknade eller ändra läge så jag slutade snarka. (inte att rekommendera),
Inte! Var var du när jag sov?Snarkar du? Det har jag aldrig märkt.
I samma rum/tält som du och inga hörselskydd hade jag heller. Så nu har du lärt dig något nytt.Inte! Var var du när jag sov?
Tack! Det värmde!I samma rum/tält som du och inga hörselskydd hade jag heller. Så nu har du lärt dig något nytt.
Sova är överskattat och ju mer man stressar och retar sig på det ju jobbigare blir det.Klockan ringer om mindre än tre och en halv timme. Kul
Min ex fru brukade slå mig i ryggen tills jag vaknade eller ändra läge så jag slutade snarka. (inte att rekommendera),
Nypa näsan o en rejäl spark i ryggslutet brukar få dom att slutaVad skulle hon ha gjort istallet for att fa dig att inte halla henne vaken?
Oj men vad nu? krångelresa idag eller?
Vadå sova? Vad är det?Sova är överskattat och ju mer man stressar och retar sig på det ju jobbigare blir det.
/hallonsaft försöker febrilt få in i skallen att sömn är överskattat
Och av precis den orsaken tittar jag inte ens påNja, Skånetrafiken dummade sig men irritationen var Melodifestivalen
Jag besvarar inte det där utan min advokat närvarandehalv 4 och en hel drös med folk uppe,har ni inte lagt er eller har ni stigit upp?
Själv ska jag ta ur linserna,släppa ut hundarna o sen gå och lägga mig o läsa.Jag besvarar inte det där utan min advokat närvarande