Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utfodrat hund och katt och släppt ut hund för att kissa. Nu har hund och jag lagt oss i sängen igen. Han sover lätt medan jag slösurfar.
Inom mig gör jag en liten glädjedans över att sambon fått förkylning - när han är i Norge. Han är sån som får total mancold och är döende, nu slipper jag det :bump::angel:.

Snön fullständigt vräker ner. Börjar bli rätt less på det här nu och vill ha vår. Vi ska få plusgrader några dagar och sen ska det bli en massa minus igen = isgator överallt.

Men annars är det bra ;)

Vädret har skärpt till sig lite och det regnar inte längre. Alltid något!
Vi ska till stallet nu följt av att åka till Hemmakväll för att köpa en av mina favoritchokladsorter, laga mat, baka muffins med karamelliserad mjölk, beställa grejer från Apotea och eventuellt beställa ridbyxor som är på extrapris.

Tänkte gå ut i solen innan den försvinner men alla hundarna sover,så då har jag att välja på att tapetsera klart,sy en dyna till hundburen i bilen,måla trappen till ovanvåning vilket verkar dumt med tanke på att både symaskinen o tvättmaskinen som är igång står där uppe O_o eller byta gardiner i vardagsrummet för att jag inte blev nöjd med dom jag hängde upp för några veckor sedan.:banghead:

Ligger och slöar på soffan. Ska strax åka till jobbet och sanera soffdynor.
Hände en liten olycka igår med spilld öl.

Sen ska jag passa på att städa ur bilen också. :)

F3B1CD27-117B-418B-B761-400C2C432883.webp

Ser på Paralympics. Just nu är det sammandrag.
Försöker även uppdatera dinosauriedatorn till senaste versionen av W10. Misslyckades två gånger igår. :banghead: Idag gjorde jag någon felsökning på Windows update och den hittade och fixade fel så nu får man hoppas det fungerar denna gång. Håller tummarna och väntar … :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 892
· Visningar
51 343
Senast: Enya
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 280
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 257
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?