Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon ar det "daylight savings time", (sommar tid) har i USA och var forvirring over tidsskillnaden mellan Arizona och Californien forandras nagot.
"YES!" sa Maken. "Nu kommer vi pa samma tid." :D
Sedan forstorde jag allt for honom igen genom att fraga om han kom ihag ifall "Window Rock" ligger pa Navajo reservatet? For de byter ju till "sommar tid" nu. Eller om det ligger i Hopi reservatet mitt i Navajo? De byter ju inte. Eller :confused: :crazy: :p
Det ar markligt hur det gar att krangla till nagot som skulle kunna vara sa enkelt. :rofl:

Har just kommit hem med Leo efter en lång dag i skogen . Grämer mig över att jag bor mitt i vägen med tanke på hemma hos svägerskan som bor en bit upp i skogen och man kan ha Leo lös och han bara springer runt fötterna men vågar inte chansa här hemma. Så nu leker han med katten

Måste kolla! Aldrig hört talas om det tidigare.:up:
Det är något som jag verkligen kan längta till. När semelsäsongen är slut behöver man inte börja grina för då börjar mämmisäsongen :love:.
Ta kaffegrädde till eller gör som jag ta hälften mjölk och hälften vispgrädde.
Enda nackdelen är väl att den får igång magen, så är du inte van ta det lite lugnt i början :p

Jag fick tillslut med barnet på en snöpromenad till Willys efter hela dagen inne. Väl där önskade hon sig plocksallad till middag, istället för pizza som hon sagt innan. Det var jag ju såklart inte sen att säga ja till ;) så nu är vi lagomt mätta båda två :up: till mellon blir det chips och smågodis och must :d

När man börjar misstänka att det är dags att göra rent kondensorn(?) på torktumlaren :angel:

Bifogade filer

• 87C28E7B-6FF6-495E-AFA1-0EF2FDE604EA.webp
    87C28E7B-6FF6-495E-AFA1-0EF2FDE604EA.webp
    263,3 KB · Visningar: 66
Ont i näsan och tät som sjutton
Men imorgon ska jag till Örebro och då kolla på en luftfuktare
Att kolla på nätet blev jag inte så mycket klokare av.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 198
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar