Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh!Jag kom in på svampkursen som jag har sökt tusen gånger, känns det som iaf. Så glad!
Hahaha, ja visst är det kul att det finns så mycket nördigt man kan studera! Jag är egentligen intresserad av allt som har med biologi att göra.Men åh!
Jag, som inte vet vad det här handlar om, blir lite nördigt glad av det där. Att en student blir helt lycklig över att ha kämpat och längtat efter att komma in på en... svampkurs!
Ibland blir utbildning sådär härligt smalt, navelskådande och kufiskt. Oavsett hur och på vilken nivå du ska närma dig dina svampar, så säger jag varmt grattis, hoppas det blir kul!
Heja heja! Uppsatsen är snart klar! Varje skrivet ord är ett steg närmare färdig!Måste lägga på ett kol med uppsatsen
Men till hösten blir det lite grundkurser
Visa bifogad fil 123257
Någon som vet hur man kollar vilken reservplats man är på?
Mvh, Den Ständiga Reserven....
Det har du nog rätt i ! När jag tittade närmare står det under urvalsresultat "Reserv 5". Är jag alltså reserv nummer fem då? I sådana fall finns det ju i alla fall någon liten chans att jag kanske kommer in!!Det borde stå i beskedet.
Ja om jag minns rätt borde det stämma. Du kommer säkert in i nästa urvalDet har du nog rätt i ! När jag tittade närmare står det under urvalsresultat "Reserv 5". Är jag alltså reserv nummer fem då? I sådana fall finns det ju i alla fall någon liten chans att jag kanske kommer in!!
Du är reserv nr 5 i den urvalsgruppen- det betyder inte att du är reserv 5 totalt. Det beror på hur många som tas in i respektive urvalsgrupp. Men det brukar gå att hitta info om hur många det är osv.Det har du nog rätt i ! När jag tittade närmare står det under urvalsresultat "Reserv 5". Är jag alltså reserv nummer fem då? I sådana fall finns det ju i alla fall någon liten chans att jag kanske kommer in!!
Efter positivt antagningsbesked smiter jag in i tråden. Ser fram emot 10 veckor med distansstudier på 100%, kombinerat med arbete på 40% i höst. Det är intressanta kurser och det ska bli jätteskönt att få lite avstånd till jobbet. Samtidigt: 140% sysselsättning och distansstudier
Finns det några knep för att göra studier på distans uthärdligt? Knep för att hålla sig vaken under inspelade föreläsningar? Strategier för att bibehålla motivation och disciplin? Allt är välkommet!