Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kriminologi är en sån kurs jag velat läsa i många år men inte kommit till skottHar sökt lite till hösten(och våren). De två första hoppas jag
Imorgon blir det heldag på högskolan.
Visa bifogad fil 114510
Kriminologi är en sån kurs jag velat läsa i många år men inte kommit till skott
Hurra, min uppsats ligget på DiVA vilket är kravet för universitet för inlagt betyg i ladok Däremot finns det inget slutbetyg vilket innebär att jag inte kan ansöka om kandidatexamen än.
Det är lite kul att kolla på hur många gånger ens uppsats är nedladdad, min är 20 gånger nedladdad hittills. Man blir ju lite stol liksom gör bra för självförtroendet.
Testa studievägledare i stället!Jag behöver råd, jag har varit i kontakt med universitet då jag vill slutföra min examen. Och det skulle inte vara något problem få göra examensarbetet, så jag har tagit tjänstledigt på deltid från jobbet. Men det är totalt omöjligt att få återkoppling! Senaste mejlet jag fick var för en månadens, där personen skulle kolla upp en grej och återkoppla. Vad gör jag när det inte går att få tag i personen? Jag har skickat påminelsemejl. Hen är kurs- och programansvarig.
Vad ska studievägledaren göra? Blev hänvisad vidare när jag var i kontakt med henTesta studievägledare i stället!
Studievägledare kan säkert hjälpa dig vidare. Om det handlar om att du ska omregistreras på en kurs så är det inte läraren som fixar det.Vad ska studievägledaren göra? Blev hänvisad vidare när jag var i kontakt med hen
Får ta och samla mod, hatar att ringaJag brukar ringa om jag inte får svar.
Telefonsamtal är svårare att ignorera än mejl.
Det handlar om att hen skulle boka in ett möte för att diskutera frågeställning...Studievägledare kan säkert hjälpa dig vidare. Om det handlar om att du ska omregistreras på en kurs så är det inte läraren som fixar det.
Jag har hört om det där dilemmat innan. I det fallet jag tänker på är det att personen i fråga har fått axla lite för mycket helt enkelt. Där kan det ibland ge något att norpa en kollega som delar lunchrum/kontorskorridor som kanske kan haffa personen i korridoren, om det inte funkar att ringa dvs.Det handlar om att hen skulle boka in ett möte för att diskutera frågeställning...