Jag har nog inte saknat något jämfört med word. Snarare enklare och mer intuitivt.Jag vet inte själv vad jag behöver än när jag pluggade senast var det word som gällde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nog inte saknat något jämfört med word. Snarare enklare och mer intuitivt.Jag vet inte själv vad jag behöver än när jag pluggade senast var det word som gällde!
Jag får prova vill gärna slipa köpa wordJag har nog inte saknat något jämfört med word. Snarare enklare och mer intuitivt.
Ni får inte tillgång till word genom skolan då? Jag satt och slet mitt hår i början över dessa gratis skrivprogram tills jag fattade att vi hade tillgång till Word via Universitetet.Jag får prova vill gärna slipa köpa word
Jag vet faktiskt inte, jag ska avsluta en en utbildning som jag påbörjade för många år sedan.Ni får inte tillgång till word genom skolan då? Jag satt och slet mitt hår i början över dessa gratis skrivprogram tills jag fattade att vi hade tillgång till Word via Universitetet.
Grattis!Så fick jag mitt examensbevis och min legitimation, 9 år efter att jag började plugga. Så här i efterhand ångrar jag inte att banan inte blev spikrak, tror med facit i hand att det blev den bästa möjliga vägen för mig till min yrkesroll. Så skönt att vara klar!
Sånt accepterar faktiskt inte jag. Pluggar man heltid så är det 8-16. De som inte kan då får inte vara med. Vägrar hålla på och jobba på min lediga tid. Knepigare om man går någon kvällskurs såklart.Usch och blä för grupparbeten i synnerhet när man har olika tider att utföra arbetet på...
Nej det gör inte jag heller men nu handlade det inte om att sitta mellan 8-16 utan utöver den tiden. Vi hade halvplanerat att sitta idag men sen ställdes det in i sista sekundSånt accepterar faktiskt inte jag. Pluggar man heltid så är det 8-16. De som inte kan då får inte vara med. Vägrar hålla på och jobba på min lediga tid. Knepigare om man går någon kvällskurs såklart.
9 andra PM kommenterade.
Borde börja skriva på det som handledaren vill ha in. Tror jag ska använda en del av det jag lämnade in till metodkursen förra våren.
Grattis!Så fick jag mitt examensbevis och min legitimation, 9 år efter att jag började plugga. Så här i efterhand ångrar jag inte att banan inte blev spikrak, tror med facit i hand att det blev den bästa möjliga vägen för mig till min yrkesroll. Så skönt att vara klar!
Jag tyckte att plugga var helvetet på jorden, typ, innan universitetstiden. Inte för att jag inte gillar att lära mig, utan pga stressen och att jag alltid mått psykiskt dåligt när jag pluggat. Universitetstiden har dock varit något helt annat, fantastiskt roligt faktiskt. Då har jag öht inte engagerat mig i studentaktiviteter ska nämnas. Kände mig lite för gammal för en del och har haft för mycket jobb och annat på sidan avMin syster försöker övertala mig om att plugg inte innebär helvetet på jorden.. Så planen är att skriva högskoleprovet i höst och komma på vad jag vill plugga då.
Exakt så är det här med.. Försöker bara övertala hjärnan att man inte behöver få panikångest av att öppna en bok.Jag tyckte att plugga var helvetet på jorden, typ, innan universitetstiden. Inte för att jag inte gillar att lära mig, utan pga stressen och att jag alltid mått psykiskt dåligt när jag pluggat. Universitetstiden har dock varit något helt annat, fantastiskt roligt faktiskt. Då har jag öht inte engagerat mig i studentaktiviteter ska nämnas. Kände mig lite för gammal för en del och har haft för mycket jobb och annat på sidan av