Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde jag med till slut när jag inte fick gehör från universitetet. Tjänsten var dyr men fördelen är att det bara är förslag på ändringar, iaf i mitt fall, vilket gör att det är jag som skriver texten utifrån en "handledares" råd.
Fick högsta betyg i den här pannbens-kursen Nu ska jag sova till nästa startar.I samma sekund som läraren lämnade slutuppgiften till oss och sa trevlig helg så fick jag en blackout. Har gjort världens tydligaste manual i ämnet men jag har ändå startat om uppgiften ca 10 gånger. Ska snart sitta med en kursare iaf så förhoppningsvis kommer jag vidare.
En fråga till alla pluggare. Jag läser en kurs på distans och har lämnat in hemtenta via Inspera. Svaren är essäsvar dvs längre resonerande svar ca 1/2 A4 per fråga. Jag hittar poängsättningen och slutliga betyget på tentan men känner att det borde finnas kommentarer? Eller? Var kan man se dom i så fall?
Inte hela världen om det inte finns men så jag inte missar att något finns som jag tycker borde finnas men inte hittar.
@Bexzor Grattis!
Jag har också fått svar av min examinator till slut efter drygt 2 veckor. Frågade om jag skulle korrigera något efter muntliga presentationen, men verkar inte som hon tycker det. Plagiatgranskad är den också nu.
Så fort poängen är inrapporterade ska jag ansöka om examen, tjoho! Jobbar ju redan men ska bli himla skönt att få legitimation snart och faktiskt vara klar på riktigt.
Nu vet jag inte riktigt vilka tecken som behövs i dina formler, men jag använder hellre Google Docs än word numera. Mycket smidigare!Ni som har vana att plugga, funkar det att skriva ett examensjobb i Google Docs? Behöver kunna skriva formler.
Jag vet inte själv vad jag behöver än när jag pluggade senast var det word som gällde!Nu vet jag inte riktigt vilka tecken som behövs i dina formler, men jag använder hellre Google Docs än word numera. Mycket smidigare!