Usch jag har bara ångest över min uppsats nu, haft examinationsseminarium, fick en del synpunkter av examinatorn och komplettering på 10 dagar. Men det är minst sagt luddiga formuleringar från examinatorn, vissa delar vet jag inte hur jag ska fixa?? Har skickat meddelande till denna och bett om vissa förtydliganden. Får se vad jag får för svar. Av 25 uppsatser som gick upp så blev hälften underkända och resterande fick kompletteringar på 10 dagar. Känns ju skitkul att ha ångest för detta nu.
Hoppas du får ett klargörande från examinatorn så det blir enklare att komplettera. Tror säkert du fixar detta, heja heja!!
Tråkigt med den statistiken, känns inte rimligt att det är såpass många som blivit underkända. Där borde väl handledaren dragit i bromsen tidigare tycker man . Förstår att det är rätt stor skillnad mellan natur- och samhällsvetenskap och olika lärosäten/institutioner, men hos oss godkänner examinatorn att man får gå upp och redovisa muntligt och de kan då inte kräva omfattande ändringar efteråt. Det är i princip aldrig någon som blir underkänd efter våra redovisningar vilket är jätteskönt!