Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nea e. As de Thurin - Ramiro´s son - xx ska börja semineras med Balou du Rouet inom kort
Sto 1:Cortez-Maximus med Nabab de Reve
2:Burggraaf-Zeus med Cyrano de Bergerac
3:Cortez-Indus med Fighting Alpha eller Nabab DR
4:Lux Z-Leuten med Calido
5:Landlord-XX med Calido
6: Cortez- XX med Fighting Alpha eller Clinton
Så helt klar var man väl inte...suck
I morgon kör jag ner mitt holsteinersto för att seminera med Corrado.Hoppas att hon blir dräktig då det bara blir ett försök.Mitt andra sto som är hos Cassini l var vid kollen häromdagen inte dräktig så hon semineras om i morgon.Men så till det bästa -mitt Caretino-Carolussto som skulle semineras med Diarado men där sperman blivit förstörd blev ist.seminerad med Cornet Obolensky och idag kollade vi henne och hon är DRÄKTIG
Vad häftigt att äntligen få vara med här!!
Min skrutt inseminerades med Careful idag.
Ignorera mig och min vackra outfit
Vad roligt att någon mer valt Firenze. Vårat sto e. P.B Dream of Heidelberg II-Donnerschlag u. Stuthbuch It´s Peggy står nu på Nygårdens stuteri , men vill inte komma i brunst *suck*, tycks som att hon kommit av sig
Dom sprutade henne igår, så jag håller tummarna. Annars får vi åka tillbaks vid nästa brunst.
En tysk hingst Florimon var påtänkt först, även Lumos som ett andra alternativ. Men blev rekommenderad att välja en hingst i Sverige på färsk semin, då det är hennes 1:a gång.
nej, varför?har du betäckt med calido förut???
Sto 1:Cortez-Maximus med Nabab de Reve
2:Burggraaf-Zeus med Cyrano de Bergerac
3:Cortez-Indus med Fighting Alpha eller Nabab DR
4:Lux Z-Leuten med Calido
5:Landlord-XX med Calido
6: Cortez- XX med Fighting Alpha eller Clinton
Så helt klar var man väl inte...suck
Har idag fått besked från Tyskland att mitt sto inte tagit sig med Cassini l den här gången heller måste nu byta hingst och har bestämt mig för Clarimo.Tror tyvärr att Cassini l börjar bli för gammal-är många som inte fått dräktigt i år.Men nu till det roliga-mitt andra holsteiner sto är dräktig med Corrado.Känns toppen då det också är en gammal gubbe som man inte vet hur länge han är fertil.
nej, varför?