@Sezziyanen Så härligt det låter!
Känner igen det där med att vissa är "snygga" medans vissa kanske man inte tycker är snygga på det sättet, utan mer att de "bara är" och man bara faller, antingen "bara" attraktion eller något mer...
Har redan glömt vem det var som frågade, men ang diskussionen om att vara icke-anonym här på buke, så svarar jag som flera andra, att jag nämner ingen vid namn och skriver inte för detaljerat och inget jag inte kan stå för, så det borde gå bra även om någon skulle hitta hit.
Idag har jag då träffat badkillen och vi har åkt långfärdsskridskor, vilket var första gången för mig. Det var roligt! Han var trevlig och lite annorlunda mot bilden jag gjort mig av honom, vilket var lite kul^^. Bland annat var han mycket längre...
.
Väldigt trevlig, "gentlemannamässig" och lättpratad. Efter skridskorna hem till honom där vi såg en halv film innan min buss gick. Vi hade väldigt trevligt absolut, men kände att det blev lagom med den bussen, blev ändå en femtimmars-dejt
.
Han var inte lika rädd för kroppskontakt som vegokillen, utan det blev en del små rörelser, bl a att han drog ner mig i soffan tätt bredvid sig när vi skulle kolla på film. Men här var det jag som satte lite stopp, kände jag ville inte mer såhär första gången. Jag vet inte riktigt om jag vill något mer med honom, men skulle gärna umgås mer med honom som kompis annars. Men vi får se! Han sa att han gärna setts igen iaf och jag hängde på... så vi får väl se!
Smsat med pulkakillen nu ikväll och frågade ifall han vill ses igen och det ville han
.
//r