Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Linköping! - Märkligt att jag fått för mig att du bodde mera mot smålandshållet! Lite därav jag tyckte det lät smått fånigt att det skulle vara så värst långt till Skåne.
Vi får gå ut och ta en singel-öl någon gång ^^
Så länge det inte är Palermo är jag nöjdHa! Det skulle jag behöva!
Jag är helt övertygad om att du överanslyserar. Ibland är det faktiskt rätt bra att bara blunda och hoppa. Och sen får man landa där man landar. För helt ärligt, vad ångrar man mest i livet? Är det de missade chanserna eller är det att man har vågat?Var på tjejmiddag igår och pratade relationer med mina äldsta vänner. Inte mina singel-partypinglor, utan ett lugnare gäng som känt mig sen tonåren. Vi pratade en del om varför det känns så tungt för mig att inleda en relation, och utöver det vanliga att det är svårt att byta ut det man vet om som är bra mot något nytt och okänt, så kom vi fram till att jag har fått en viss roll i mitt umgänge som jag är rädd att släppa. Om Singo inte är singel längre, kommer solen ens gå upp i morgon då? Kommer mina singelvänner höra av sig mer sällan för att de tror att jag ändå inte vill gå ut? Kommer mina killkompisar som egentligen är lite intresserade av mig på ett annat sätt sluta höra av sig för att det inte är lika roligt att hänga längre? Kommer folk sluta tycka att jag är en spännande människa med en massa roligt skvaller på lager, och roliga upptåg att berätta om? När jag inte är den där ensamma, självständiga och starka? Vem är jag helt enkelt, om jag inte är singel-Singo med sitt lilla harem?
Det låter löjligt, men det känns faktiskt både läskigt och lite sorgligt att lämna. Utöver tankarna om att behöva gå igenom sorg igen. Kanske är jag inte redo ännu, eller så behöver jag bara tid att ställa om.
Så länge det inte är Palermo är jag nöjd
Har bott här i 20...3? År. Tror jag ungefär där någonstans flyttade jag härifrån i alla fall ^^Haha, alltså, är det något ställe här? Jag har koll på typ 4 krogar/restauranger i stan... Har liksom bara bott här i 3,5 år... Kan ju inte räkna med att jag vet något alls om stan... Min förra dejt blev väldigt förvånad över hur extremt kass koll jag hade på stan.
Jag är helt övertygad om att du överanslyserar. Ibland är det faktiskt rätt bra att bara blunda och hoppa. Och sen får man landa där man landar. För helt ärligt, vad ångrar man mest i livet? Är det de missade chanserna eller är det att man har vågat?
Har bott här i 20...3? År. Tror jag ungefär där någonstans flyttade jag härifrån i alla fall ^^
Palermo är.. intressant om man säger så
Alltså så illa är det väll inte, men de stänger typ sist och har billig öl så det jag minns av stället är okejHahaha, blir ju nästan nyfiken!
Alltså så illa är det väll inte, men de stänger typ sist och har billig öl så det jag minns av stället är okej
Plötsligt ska jag på en "dejt" imorgon. Om man nu ska kalla det för det, känns konstigt egentligen. Hade inte direkt planerat för det, en tjej jag pratade med för en vecka sen eller så som hörde av sig igen (apropå diskussionerna att folk plötsligt slutar messa). Ibland blir det bara lite av en paus i konversationerna naturligt inser jag, folk har ju liv att ta hand om å
Tar det som det kommer, första intrycket är att det är en väldigt härlig tjej, som har en jäkligt skön humor också! Skadar inte att hon är ganska precis min typ utseendemässigt också..ähum
Blir bara en fika nu pga att ingen av oss har väldigt mycket tid, men det kan ju vara bra det å !
Kul! Du får uppdatera oss imorgon
Snubbe på ds: En härlig borlängetös! Hur är läget? Haft en bra helg?
Jag: Halloj!
Jodå såhär en vecka senare kan jag väl konstatera att det förmodligen var finfint Själv då?
Snubbe: Jo det är fint. Väldigt svag för din kroppsform.. Gillar du att sitta på golvet och bli nerpissad medans du kanske får höra att det är precis vad slynor förtjänar? Nåt annat du gillar? Face sitting?
Vem sa att man kunde ta upp kinks på bra och dåliga sätt?