Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snubbe på ds: En härlig borlängetös! :) Hur är läget? Haft en bra helg?
Jag: Halloj!
Jodå såhär en vecka senare kan jag väl konstatera att det förmodligen var finfint :) Själv då?
Snubbe: Jo det är fint. Väldigt svag för din kroppsform.. Gillar du att sitta på golvet och bli nerpissad medans du kanske får höra att det är precis vad slynor förtjänar? Nåt annat du gillar? Face sitting?

Vem sa att man kunde ta upp kinks på bra och dåliga sätt? :meh:

Snubbe på DS (men över Kik):
H: Vill du hitta på något?
J: Känner ju inte ens dig!
H: Hur löser vi det på bästa sätt? Här är mitt nummer bejb
(Jag svarar inte eftersom numret är dolt)
(En vecka går)
H: Vill du bli min lilla flicka?
(Jag svarar inte, en vecka till går)
H: *skickar bild på sig själv*
Jag blockar honom :cautious:

Men örk. Jag har haft tur tror jag för ingen har varit så respektlös, varken på DS eller andra ställen.

Snubbe på ds: En härlig borlängetös! :) Hur är läget? Haft en bra helg?
Jag: Halloj!
Jodå såhär en vecka senare kan jag väl konstatera att det förmodligen var finfint :) Själv då?
Snubbe: Jo det är fint. Väldigt svag för din kroppsform.. Gillar du att sitta på golvet och bli nerpissad medans du kanske får höra att det är precis vad slynor förtjänar? Nåt annat du gillar? Face sitting?

Vem sa att man kunde ta upp kinks på bra och dåliga sätt? :meh:
:banghead: :arghh: :banghead:

Jag tror de flesta här känner mig rätt väl men jag skriver en presentation ändå. En snart 30-årig Stockholmsstjej, boendes i en 20-tals etta med pinschern Bruce Wayne och arbetar som projektledare. Bubbel, inredning, träning och veggoburgare gör mig lycklig. Spenderar alldeles för mycket tid på Pinterest. Små OCD tendenser när exempelvis en bit nagellack skavts bort. Känsligare än vad de flesta vet om, men genuint lycklig och tillfreds med livet. Singel i strax över tre år då vi båda valde att lämna en passionerad men allt för svår relation.

@Niyama Hmm, skulle kunna vara det, fast stod liksom inte "jobbar som ov" eller så utan stod bara ov eller ow allra längst ner i presentationen....
eller nu fick jag upp hnm igen... det enda han har skrivit är

192 cm
OV

?

//r

Jag kan också presentera mig
Snart 32 årig Stockholmska som bor i en sekelskifteslägenhet med mina 2 katter Dexter och Doris, jobbar med kommunikation och HR på en non profit organisation inom forskningssfären. Blev singel i Juni förra året efter 7 års förhållande, dejtar för kul, är inte ute efter något seriöst som det känns just nu för jag trivs alldeles för bra både med mig själv och mitt singelskap! Har äntligen kommit till punkten där jag faktiskt längtar efter att ligga med någon igen, uppbrottet från ex var jobbigt på många sätt, främst eftersom jag insett att jag kompromissat bort det mesta av det som gör mig till mig under de sista åren. Nu ska jag bara vara hela mig med alla knäppa sidor och den som inte kan hantera och gilla dom kan hitta någon annan :)

Bytte för övrigt min presentation på Tinder till den brutalt ärliga som jag skrev här för ett tag sen!

Kan presentera mig med.

32 år, bor med el Rubo i en charmig, rosa lägenhet utanför Linköping.
Jobbar på tåg, är en hästnörd, har mer vänner än jag hinner med, dricker vin, spelar tv-spel, springer och sover i min soffa.

Levt enligt normen i flera år, gift, fancy villa och semester med maken.
Sen fick jag nog och lever långt ifrån normer nu vilket jag trivs väldigt bra med.
Kanske vill ha ett förhållande, kanske inte.

Kul med presentationer även om man har lite koll!

36 år och bor i Uppsala. Singel i 11 år snart, ca hälften av dem väldigt frivilligt. Jobbar på universitet som lärare och studierektor. Nördar djurs beteenden och välfärd på både jobb och fritid. Det är bara det senaste året jag inte haft minst dubbla boenden eftersom jag haft dubbla jobb. Så det är egentligen framförallt nu som det börjat kännas på större allvar att livet rinner undan på något sätt.

Är inte så nöjd med dejtandet heller. Får lite panik av ytligheten som blir av tinder och andra dejtingsidor fungerar inte mycket bättre från mitt håll då det är väldigt sällan ens nyfikenhet väcks hos mig. Så forumen verkar inte alls fungera för mig. Trots att jag förr har träffat extremt mycket folk via nätet, både vänner, pojkvänner, kks och annat. Rör mig inte heller i kretsar där jag träffar så mycket nytt folk. (Fan vad positiv jag känner mig i dag :D ) Passar dessutom inte in i normsvängarna, vill inte ha egna barn och egentligen inte det minsta intresserad av andras (även om det såklart kan ändras) och vill helst flytta tillbaka till runt Göteborg men tycker för mycket om mitt jobb för att göra det.....

Sååååå... Även om jag går på några dejter här o där så känns det som att jag ibland borde ge upp innan jag blir alltför bitter. :D

Jag tror de flesta här känner mig rätt väl men jag skriver en presentation ändå. En snart 30-årig Stockholmsstjej, boendes i en 20-tals etta med pinschern Bruce Wayne och arbetar som projektledare. Bubbel, inredning, träning och veggoburgare gör mig lycklig. Spenderar alldeles för mycket tid på Pinterest. Små OCD tendenser när exempelvis en bit nagellack skavts bort. Känsligare än vad de flesta vet om, men genuint lycklig och tillfreds med livet. Singel i strax över tre år då vi båda valde att lämna en passionerad men allt för svår relation.
Åh Pinterest <3

Presentation..

Är 30 år och bor i västra Sverige. Tog examen i våras efter fem års konststudier, håller på att kämpa mot depression just nu, men annars brödjobbar jag och håller på med konst annars. Ska dock plugga en kandidat i offentlig förvaltning till hösten.
Har en häst också såklart.
Går på mycket utställningar och följer med stort intresse den moderna dansen som visas i stan när jag hinner med.
Dejtar i hopp om att hitta något seriöst, vilket jag inte haft på sex år. Haft förhållanden och grejer av och till under dessa år, men inget jag riktigt trott på.

Kan presentera mig med.

Jobbar på tåg, är en hästnörd, har mer vänner än jag hinner med, dricker vin, spelar tv-spel, springer och sover i min soffa.

Sen fick jag nog och lever långt ifrån normer nu vilket jag trivs väldigt bra med.
Springer och sover i soffan??? :confused:

:D

Kul med presentationer även om man har lite koll!

36 år och bor i Uppsala. Singel i 11 år snart, ca hälften av dem väldigt frivilligt. Jobbar på universitet som lärare och studierektor. Nördar djurs beteenden och välfärd på både jobb och fritid. Det är bara det senaste året jag inte haft minst dubbla boenden eftersom jag haft dubbla jobb. Så det är egentligen framförallt nu som det börjat kännas på större allvar att livet rinner undan på något sätt.

Är inte så nöjd med dejtandet heller. Får lite panik av ytligheten som blir av tinder och andra dejtingsidor fungerar inte mycket bättre från mitt håll då det är väldigt sällan ens nyfikenhet väcks hos mig. Så forumen verkar inte alls fungera för mig. Trots att jag förr har träffat extremt mycket folk via nätet, både vänner, pojkvänner, kks och annat. Rör mig inte heller i kretsar där jag träffar så mycket nytt folk. (Fan vad positiv jag känner mig i dag :D ) Passar dessutom inte in i normsvängarna, vill inte ha egna barn och egentligen inte det minsta intresserad av andras (även om det såklart kan ändras) och vill helst flytta tillbaka till runt Göteborg men tycker för mycket om mitt jobb för att göra det.....

Sååååå... Även om jag går på några dejter här o där så känns det som att jag ibland borde ge upp innan jag blir alltför bitter. :D
Vi får gå ut och ta en singel-öl någon gång ^^

Pres:

42 år och skild sedan snart 3 år efter lååååååångt förhållande. Bor med katten och barnet som kommer vv. Annars är det min häst som får mig att läka, utvecklas och växa som människa.
Dejtar då och då, lär mig något nytt för varje som jag träffar.

Kan presentera mig med.

Linköping! - Märkligt att jag fått för mig att du bodde mera mot smålandshållet! Lite därav jag tyckte det lät smått fånigt att det skulle vara så värst långt till Skåne.

Var på tjejmiddag igår och pratade relationer med mina äldsta vänner. Inte mina singel-partypinglor, utan ett lugnare gäng som känt mig sen tonåren. Vi pratade en del om varför det känns så tungt för mig att inleda en relation, och utöver det vanliga att det är svårt att byta ut det man vet om som är bra mot något nytt och okänt, så kom vi fram till att jag har fått en viss roll i mitt umgänge som jag är rädd att släppa. Om Singo inte är singel längre, kommer solen ens gå upp i morgon då? :nailbiting: Kommer mina singelvänner höra av sig mer sällan för att de tror att jag ändå inte vill gå ut? Kommer mina killkompisar som egentligen är lite intresserade av mig på ett annat sätt sluta höra av sig för att det inte är lika roligt att hänga längre? Kommer folk sluta tycka att jag är en spännande människa med en massa roligt skvaller på lager, och roliga upptåg att berätta om? När jag inte är den där ensamma, självständiga och starka? Vem är jag helt enkelt, om jag inte är singel-Singo med sitt lilla harem?

Det låter löjligt, men det känns faktiskt både läskigt och lite sorgligt att lämna. Utöver tankarna om att behöva gå igenom sorg igen. Kanske är jag inte redo ännu, eller så behöver jag bara tid att ställa om.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 660
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar