Men hujedamej vad ni skriver!!
Hänger inte alls med i svängarna, men har förstått att det efterfrågats presentationer av oss, så här kommer en liten presentation av mig:
Nyss fyllda 31 år, singel sen augusti 2015 efter att jag gjorde slut, hade varit tillsammans med mitt ex i ca sex år (dock med ett uppehåll på ett par månader). Har under tiden jag varit singel inte träffat någon på något sätt, förutom att jag och en kompis sågs för att ligga en gång sommaren -16... så.. torka
. Men, det har varit självvalt. Eller ja, hade denna kompis bott närmare hade det blivit fler ggr, men ca 65 mil är liite långt
. Men, annars självvalt och jag känner att det är först nu jag vill börja träffa killar, nu är jag stabil i mig själv, bor i en lägenhet jag trivs i sedan ett år, byggt upp en ny kompiskrets här hemma osv
. Mår bra och känner att jag vill träffa killar för att jag
vill, inte för att jag
behöver någon, som jag skrivit om tidigare.
Bor hemma i Dalarna igen sen tre år, efter att ha bott i Skåne med mitt ex i sex år. Jag skaffade tinder nu på nyårsdagen och där har det gått från noll till hundra på nolltid. Jag är (troligen) klar med engångsligg och letar efter något seriöst tror jag. Men skulle jag hitta en vettig kk längs vägen är väl inte det helt fel heller kanske. Eller, som någon skrev, bara hänga med trevliga människor. Gå och vänta på sms, lite pirr sådär...
Träffar/skriver med vegokillen, pulkakillen, badkillen och skoterkillen för tillfället
.
Imorgon om allt går enligt plan blir det långfärdsskridskor med badkillen
.
//r